wtorek, 24 stycznia 2017

Haul zakupowy/ wyprzedaże w KIKO


Jak w zwykle przy zmianie  sezonów w KIKO wyprzedawanych jest sporo produktów; są też promocje na inne. Nie planowałam kosmetycznych zakupów, zaszłam do Kiko jakoś task po drodze i oczywiście wyszłam  z paroma rzeczami :)


Pierwszym produktem po jaki sięgnęłam, był pędzel do powiek nr 230.  Wiele lat temu kupiłam podobny pędzel o świetnym włosiu - lekko szorstkie, dobrze przyjmujące kolor. Super jakość pomimo, że był to pędzel z Rossmana. Po kilku latach włosie zaczęło się przesuwać w metalowej oprawce, a ja nie mogłam już kupić identycznego pędzla. Długo szukałam czegoś podobnego i właśnie to znalazłam. I to za kilka złotych :)



Cień Kiko Water Eyeshadownr 210. Do używania na mokro i na sucho. Nazywam tą serię cieniami z falą ze względu na charakterystyczne wytłocznenie, które bywa dość kruche. Jest to cień w odcieniu jasnej zieleni, lekko miętowy. Posiada błyszczące wykończenie w formie jednolitej tafli. Kolor można stopniować od transparentności do mocnego krycia.



Lubię kredki Kiko. Kupiłam właśnie kolejne dwie. Kiko Kajal Khol Pencil nr 112  w odcieniu trawiastej zieleni oraz Kiko Smart Eye Pencil nr 813 w odcieniu intensywnego błękitu. Obie bardzo mocno napigmentowane.




Pędzel Neo Noir do konturowania twarzy. Z jednej strony zwarta kuleczka z drugiej lekko spłaszczony pędzel w stylu Zoeva 109. Świetnie sprawdza się przy konturowaniu na mokro. To ostatni dzwonek, by go kupić.





Podkład kupiłam na promocji rzędu -70 %.  To Kiko Skin Evolution foundation w najjaśniejszym odcieniu nr 106 Light Beige. Bardzo gęsta konsystencja jak na podkład płynny, tępy w aplikacji i mocno kryjący.



Kiko Glitte Eyeliner to kolejny produkt, który trafił do mojego koszyka.  Jest karnawał i youtube bombarduje brokatowymi makijażami. Po ich obejrzeniu uznałam, że jednak przyda mi się brokatowy liner. Ten zawiera w sobie drobniutki srebrny brokat. Pozwala uzyskać gęstą, brokatową kreskę.




 Zaszłam też do Douglasa. Kupiłam pędzel szczotkę w największym rozmiarze. Jest idealna do nakładania płynnego podkładu, miła w dotyku, mięciutka, równe i eslastyczne włosie. W porównaniu do innych pędzli nakłada się nią podkład co najmniej 5 razy krócej. Kolejny gadżet jaki kupiłam to gąbeczka do makijażu od Real Techniques. Po wyjęciu z opakowania trochę się nią zawiodłam - w dotyku przypominała zwykłe lateksowe gąbki. Pracuje się nią jednak bardzo dobrze. Po zwilżeniu jest tak miękka jak beauty blender. Po pierwszym myciu pozostała w zasadzie już miękka. Podoba mi się jej kształt . Przez to skoścne ścięcie jest dla mnie wygodniejsza niż beauty blender,  powierzchnia styku ze skórą jest tu większa i bardziej równa. Gąbka nie zostawia stempki na skórze, zbiera nadmiar produktu, ale na tyle by jego zużycie było oszczędne. To co wsiąkło w gąbeczkę możemy jeszcze wycisnąć i uzyć dalej. gąbeczka  błyskawicznie się myje za pomocą zwykłego mydła, trwa to dosłownie kilkanaście sekund, by pozbyć się całego fluidu z jej wnętrza, Podsumowując jakość porównywalna do beauty blender, a cena ponad 3 razy mniejsza.







13 komentarzy:

  1. W KIKO byłam tylko raz w życiu, bo nie mam dostępu :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio przechodziłam obok Kiko i obiecałam, że nie wejdę i tak też zrobiłam. Strasznie mnie twoje zakupy kuszą by tam jednak zajrzeć i coś kupić. Fajne produkty udało się Tobie upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta niebieska kredka to normalnie petarda <3

    OdpowiedzUsuń
  4. odważne kolory! :) ja nie potrafię z takimi współpracować :P

    OdpowiedzUsuń
  5. W Kiko kuszą mnie pomadki, ale z tej serii mat, która nie jest na przecenie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy, a jakie intensywne kolory mają kredki, piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta zieleń jest bardzo interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zarówno pędzle jak i kosmetyki zapowiadają się interesująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ochotę na ten pędzelek do konturowania. Zerknę, może jeszcze go dorwę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał, jakie piękne kolory kredek <3

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń