środa, 9 listopada 2016

Ziaja krem wygładzający 25+


25 lat to wiek, w którym powinno zacząć się używać kosmetyków, które zapobiegają starzeniu się skóry. Jednak nie wiele firm wychodzi na przeciw potrzebom takich klientek. W większości wypadków na drogeryjnych półkach z kremami przeciwzmarszczkowymi  znajdziemy kosmetyki przeznaczone dla osób 30+. Ziaja oferuje jedna dwa kremy wygładzające dla 25-latek. Ja kupiłam sobie taki, który jest przeznaczony do stosowania na dzień i na noc. W ofercie znalazł się również matujący krem wygładzający ( w końcu w tym wieku problemy z trądzikiem czy nadmiernym świeceniem są nadal dość powszechne).


Pojemność: 50 ml

Cena: ok. 10 zł

Rodzaj: półtłusty


DZIAŁANIE 
• wiąże wodę i zapobiega jej nadmiernej utracie 
• trwale nawilża naskórek oraz głębsze warstwy skóry 
• skutecznie regeneruje lipo-strukturę naskórka 
• chroni przed przedwczesnym starzeniem 
• zwiększa elastyczność i jędrność skóry 
• poprawia gładkość naskórka 
• przyspiesza procesy regeneracji 
• zapobiega powstawaniu zmarszczek 


Substancje aktywne: 

  • aktywator odnowy lipidowej

  • Zaskoczyło mnie konsystencja tego kremu. Określony został jako półtłusty. Zwykle półtłuste kremy Ziaja uważam za bardzo tłuste, a tu niespodzianka! Ten ma lekką formułę, zachowuje się jak nietłusty krem, przyjemnie jest nakładać go na twarz. Jest wydajny.Widzę, że korzystnie wpływa na skórę, więc zgodzę się z tym co pisze o nim producent.  Dostarcza skórze wszystkiego co potrzebne. Intensywnie nawilża i regeneruje. Naskórek staje się gładki w dotyku. Ten krem jest zdecydowanie godny polecenia.




    3 komentarze:

    1. miałam go kilkukrotnie i dobrze wspomina ten krem.

      OdpowiedzUsuń
    2. Ja utrzymanie dobrego nawilżenia skóry polecić mogę filtr prysznicowo-kąpielowy z systemem kdf - usuwając z wody chlor i fluor ochrania skórę przed przesuszeniem. U mnie woda z filtra załagodziła podrażnioną alergią skórę.

      OdpowiedzUsuń