niedziela, 6 listopada 2016

Świetny rozświetlacz za grosze


Szukałam kiedyś rozświetlacza. Takiego mocnego, by mocno się błyszczał. Najlepiej różówego.  Zaciekawiło mnie coś w ofercie bodajże Make Up Factory.  Był taki jak chciałam i  kosztował ok. 25 euro. Postanowiłam się jeszcze trochę rozejrzeć i trafiłam do Rossmana. W szafie Rival de Loop znalazłam wypiekany rozświetlacz. Wyglądał identycznie jak ten z Make Up Factory i  dawał taki sam błysk. Jego koszt ... 2 euro! 




Ten produkt nie daje efektu tafli, a raczej rozproszony, ale nadal mocny błysk. Jak wszystkie perłowe produkty nie  utrzymuje się przez cały dzień i po kilku godzinach trochę "przygasa". Warto jednak zwrócić na niego uwagę.








5 komentarzy:

  1. jestem pod wrażeniem, na twarzy prezentuje się rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Różowe rozświetlacze nie są dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń