wtorek, 8 listopada 2016

Skoncentrowany krem oliwkowy spf 20 Ziaja


Informacje producenta:

Polecamy lekki, nietłusty krem z esencją z liści zielonej oliwki. Zapewnia prawidłowe nawilżenie, ochronę i regenerację. Idealny na każdą pogodę, dla każdego rodzaju skóry, w każdym wieku.

Liście zielonej oliwki - odświeżają i wzmacniają skórę oraz chronią przed transepidermalną utratą wody.

System nowoczesnych filtrów UV - chroni przed podrażnieniami słonecznymi.

Emolienty i witaminy - zmiękczają naskórek i wygładzają drobne zmarszczki.


Dla kogo: każdy rodzaj cery

Pojemność: 50 ml

Cena: ok. 8 zł


Szukałam kremu na dzień, który będzie zawierał filtry przeciwsłoneczne. Znalazłam fajny produkt w sklepie Ziaji. Skoncentrowany krem fotoochronny SPF 20 z zawartością organicznych filtrów UVA UVB.

Bardzo polubiłam też kremy pakowane w tubki. Są bardziej higieniczne i jakoś łatwiej znaleźć dla nich miejsce na łazienkowych półkach.



Krem jest niby nietłusty, ale jak to z firmą Ziaja bywa zawsze jest tłustszy niż oczekujemy. Ten ma owszem lekką konsystencję, ale przy nanoszeniu na twarz zdaje się być troszeczkę tłustawy. Mam na myśli fakt, że zostawia lekko tłusty film. Nie ma tu jednak takich problemów jak lepkość skóry, świecenie się czy długotrwałe wchłanianie.

Działanie ma naprawdę fajne. Mocno nawilża, lekko  natłuszcza zapobiegając przed utratą wody, zmiękcza skórę, wygładza ją i czyni jakby bardziej napiętą. Wszystko to można bardzo  szybko zaobserwować.

Zachwycona kremem kupiłam 2 kolejne tubki, jednak takie długotrwałe używanie tego kosmetyku spowodowało, że mój nos ciągle się świeci i bardzo szybko spływa z niego makijaż. Odstawiłam więc go i zrobiłam przerwę, w której korzystam z innych kremów. Mam jeszcze 1 tubkę na zapasie i wrócę do niej za jakiś czas.




4 komentarze:

  1. Bardzo fajny krem. Chyba czegoś takiego właśnie poszukuję. Super. No to muszę go dorwać. Ziaja ma czasem super propozycje. Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tego kremu ale wydaje się być warty uwagi :) Ziajka fajne ma produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam kremu, ale przydałby mi się jakiś z filtrem :)

    OdpowiedzUsuń