sobota, 5 listopada 2016

Kredka NYX Wonder Pencil


NYX Wonder Pencil to kredka wielozadaniowa. Moim zdaniem przydatna w każdej kosmetyczce, bo można jej używać na wiele sposobów.



Sposób 1 - jako korektor w ołówku.

Nie kupiłam jej akurat w tym celu. Wolę kremowe korektory. Wydaje mi się, że nie byłaby dobra w tuszowaniu wyprysków pomimo niezłego krycia - ciężko byłoby ją wklepać w skórą, tak by się nie odróżniała. Być może jej precyzyjność sprawdziłaby się w zakrywaniu małych pieprzyków.



Sposób 2 -  do podkreślania linii wodnej

Dzięki rozjaśnieniu kredką linii wodnej, oczy wydadzą się dużo większe. Beżowa kredka nie kontrastuje ze skórą tak jak biała, dzięki czemu efekt wygląda bardzo naturalnie. W zasadzie w ogóle nie widać kredki, a oczy i tak wydają się większe.  Kupiłam Wonder Pencil właśnie do tego celu i chyba długo nie znajdę nic lepszego.



Sposób 3 - do obrysu ust

Usta obrysowane lekko jaśniejszą od cery kredką wydadzą się większe i pełniejsze. Możemy nią też korygować wszelkie wyjścia szminką poza kontur czy w ogóle korygować kontur ust. Posłuży nam też jako baza pod szminkę.



Na pewno każdy znajdzie dla niej jeszcze jakieś zastosowanie, jak np. w zwykłym makijażu oka czy do wyznaczania kształtu brwi.

Kredkę można kupić za ok. 23 zł w Douglasie lub na www.nyxcosmetics-sklep.pl

Do wyboru są 3 odcienie.


2 komentarze:

  1. Ciekawa. Faktycznie warto mieć taką kredkę w kosmetyczce. Ja mam teraz tego typu produkt z Max Factor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zawsze po takich kredkach łzawię:(

    OdpowiedzUsuń