piątek, 4 listopada 2016

Kredka NYX Jumbo Eye Pencil nr 608 Cottage Cheese


Poszłam do Douglasa z zamiarem zakupienia białego odcienia Milk, który miał mi służyć za bazę pod wszelkie cienie, a wyszłam z połyskującą nr 608 Cottage Cheese.

To coś między bielą a srebrem, mocno perłowy. Intensywność odcienia można łatwo stopniować od mocnego krycia do transparentnej poświaty.



Tego miękkiego sztyftu można używać jako kredki, samodzielnego cienia bądź bazy pod inne cienie.

Ja używam go jako bazy pod jasne, metaliczne cienie -  podbija ich błysk. Stosuję też w kąciku oka jako rozświetlacz.



Kredkę możemy kupić w Douglasie lub na nyxcosmetics-sklep.pl
Jej cena wynosi ok. 25 zł



Po pierwszym zakupie tej kredki na pewno zadacie sobie pytanie: " Jak zatemperować Nyx Jumbo Eye Pencil?" Okazuje się, że sztyft nie został osadzony w drewnie a zalany plastikiem.  W przypadku plastikowych kredek mamy zawsze pokrętło, które pozwala na wysunięcie sztyftu, ale nie tu. I tu pojawia się problem. Czy to w ogóle da się temperować?Widziałam na youtube filmiki, gdzie dziewczyny przetapiały swoje kredki Jumbo do plastikowych pojemniczków i używały ich potem jak cieni w kremie. Absolutnie nie trzeba tego robić. Da się temperować. I odbywa się to tak jak w przypadku drewnianych kredek. No chyba, że macie kiepską i stempioną temperówkę, wtedy mogą się pojawić problemy. Niektórzy doradzają wcześniejsze włożenie kredki do zamrażarki na godzinę. 




3 komentarze:

  1. lubię taką srebrną biel :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. dość ładna, też stosowałabym ją jako rozświetlacz. nie słyszałam wcześniej o tym patencie z wkładaniem kredki do zamrażalnika, wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń