poniedziałek, 24 października 2016

Peeling do stóp Balea


Zawsze w łazience miałam jakiś peeling do stóp. Jednak dość rzadko używałam. Głównie dlatego, że nie widziałam żadnych efektów. Drobne granulki lekko masowały stopy, ale nie przynosiły efektu złuszczenia nawet na miękkiej skórze.  Dwa lata temu okryłam prawdziwego zdzieraka od Balei, dostępnego w drogeriach DM na Słowacji i w Niemczech.


Zapakowane tak inne kosmetyki do pielęgnacji stóp od Balei - 100 ml tubka zamykana na "klik".  Koszt to 1,45 euro.


Peeling jest lekko szary, o wyraźnie grudkowatej, niezbyt gęstej konsystencji.  Oczyszcza i wygładza skórę dzięki  zawartości granulatu z naturalnego pumeksu. Co tu dużo pisać - to jest pumeks w kremie! Drobinki są baaaardzo ostre! Masaż takim peelingiem mocno odczuwalny, dzięki niemu skóra stóp staje się mięciutka jak u dziecka. Oprócz właściwości ścierających, posiada również pielęgnujące. Za to odpowiedzialne są: olejek jojoba, mocznik oraz witamina E. Trzeba również wspomnieć, że ten kosmetyk jest wegański.


1 komentarz:

  1. Kurcze, to coś czego teraz potrzebuję.. moje stopy cierpią przez ciągłe chodzenie w butach :(

    OdpowiedzUsuń