sobota, 29 października 2016

Nawilżający peeling do rąk z wanilią 8w1 od Eveline


Jeden z moich ulubionych kosmetyków i z tych, które najbardziej mnie zaskoczyły.  Zdecydowanie godny chwalenia i polecenia.

Trochę informacji o nim:

Nawilżający peeling do rąk 8w1 jest szczególnie polecany dla osób o przesuszonych, szorstkich i zniszczonych dłoniach. Innowacyjna formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne doskonale wygładza skórę, niweluje uczucie suchości i szorstkości. Przełomowa technologia YOUNG HAND & HYALURON™ długotrwale nawilża, odżywia i regeneruje. Nadaje skórze aksamitną gładkość i miękkość w dotyku.



KOMPLEKSOWE DZIAŁANIE 8 w 1:

1. Skutecznie i delikatnie złuszcza martwe komórki naskórka.

2. Niweluje suchość i szorstkość skóry.

3.Wygładza nierówności.

4. Głęboko nawilża i odżywia.

5. Intensywnie regeneruje i odmładza.

6. Przywraca sprężystość i elastyczność.

7. Rozjaśnia przebarwienia i poprawia koloryt.

8. Koi i łagodzi podrażnienia.



Subtelny zmysłowy zapach z nutą wanilii zapewnia ukojenie zmysłów, relaksuje i odpręża.


Pojemność: 75 ml

Cena: ok. 15 zł


Po wyciśnięciu z tubki peeling wygląda jak kasza manna ugotowana na mleku - biały z grudkami.  Materiał ścierający jest w nim bardzo drobny. Nakładam go na zwilżone dłonie i masuję, aż staną się całkowicie suche, a gładki masaż dłoni nie będzie już możliwy.  Mały tip: masujcie pocierając o siebie zewnętrznymi częściami dłoni lub wykonując okrężne ruchy opuszkami palców w wybranych miejscach. Wykonywanie ruchów jak przy myciu rąk wydaje się być za mało  intensywne.  Po takim porządnym masażu nasze dłonie są jak nowe - mięciutki i jędrne, tak jakby bardziej "puszyste".  Pozbywamy się szorstkiej, suchej skóry - peeling ją wygładza.Widać to najbardziej na pomarszczonych okolicach kosteczek, które po masażu peelingiem stają się gładkie. Podoba mi się również  słodki, waniliowy zapach tego kosmetyku, który uprzyjemnia cały rytuał.



5 komentarzy:

  1. wydaje się fajny:) ja własnie zamówiłam z Avon peeling do rąk i stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  2. używałam kiedyś tego peelingu, byłam zadowolona z działania a przede wszystkim z zapachu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe :) Ja mam teraz krem do rąk z Eveline, ale mam wrażenie, że zamiast nawilżać to jeszcze bardziej wysusza moje dłonie.

    OdpowiedzUsuń