czwartek, 27 października 2016

Kuracja Parafinowa Ręce i Nogi MASKA Noc


Mam w zwyczaju co jakiś czas zrobić moim stopom domowe spa.  Zawsze moczę je wtedy w wodzie z dodatkiem soli, wykonuję peeling i nakładam maskę. Kiedyś używałam masek z Avonu np lawendowej, które po ich zaschnięciu należało zmyć.  Pewnego razu postanowiłam poszukać czegoś w drogerii. Łatwo nie było. W Rossmanie znalazłam tylko parafinową maskę z Bielendy.  Stosuję już drugi rok i jestem z niej bardzo zadowolona.


Info:
Profesjonalny preparat do intensywnej nocnej pielęgnacji wysuszonej skóry dłoni i stóp.

Pojemność: 75 ml

Działanie

Innowacyjna formuła odmładzająca, gwarantuje głębokie, silne zregenerowanie i nawilżenie przesuszonych partii rąk, stóp i pięt. Intensywnie wygładza i ujędrnia naskórek, natłuszcza i delikatnie rozgrzewa, poprawia kondycję paznokci.

Efekt

Młodzieńczo gładkie i zadbane dłonie o wyrównanym kolorycie; doskonale zregenerowana, miękka i odmłodzona skóra stóp.


Jak stosować maskę?  Wyciskam z tubki jakieś 2-3 cm preparatu i wmasowuję w stopy.  Mimo że maska jest gęsta i tłusta, powstały  na skórze film nie klei się do niczego czego dotkną stopy.  Po nałożeniu kosmetyku należy założyć skarpetki, rękawiczki lub owinąć te partie ciała ręcznikiem na 30 minut. Ja zakładam ciepłe skarpety i przesypiam w nich całą  noc. Rano po masce nie ma ślady, a stopy są miękkie, gładkie, bardzo przyjemne w dotyku. Producent zaleca,  by stosować  ją minimum 3 razy w tygodniu. Mi wystarczy jednak kuracja raz na tydzień. Wszystko zależy oczywiście od indywidualnych potrzeb.



2 komentarze:

  1. Miałam i nawet nieźle się u mnie spisało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Bielendę. Nie wiedziałam, że mają taką fajną maskę.

    OdpowiedzUsuń