wtorek, 18 października 2016

Aromaterapia w kąpieli - żele Seyo


Mydeł używam tylko do mycia rąk. Pod prysznicem lub w kąpieli lubię  używać intensywnie pachnących żeli. Uprzyjemniają koniec każdego dnia. Bardzo ładne zapachy posiadają żele Seyo. Dzięki pojemnym opakowaniom ( 500 ml) można się nimi cieszyć naprawdę długo. Cena również bardzo przystępna - 4,99 zł.  Żele relaksują, odświeżają skórę, nadają lekki zapach i pielęgnują dzięki zawartości witamin:  A, E, F.


Mój ulubiony zapach z tej serii to Piżmo i Drzewo Sandałowe. To czarujący, mistyczny i sensualny aromat. Jest trochę "kadzidełkowy", ale nie przytłacza swoją intensywnością; jest trochę słodszy. Potrafi przenieść w orientalne klimaty.



Miód z imbirem to najbardziej świeży zapach. Daje energetycznego kopa. Idealny na odświeżenie po intensywnym treningu. Na pewno spodoba się fankom cytrusowych aromatów.


Kolejny żel to Orientalna Róża.  Choć nie lubię różanych zapachów, to nigdy mi on nie przeszkadzał w przypadku tego myjadełka. Jest świeży, nie przytłaczający. Po prostu pachnie różą.



5 komentarzy:

  1. rewelacyjna sesja, zawsze chciałam mieć taki czepek nie mówiąc już o kaczuszce. z tej marki miałam kiedyś balsam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka cudowna sesja! Zdjęcia i pomysł pierwsza klasa :) Co do żeli to zainteresował mnie zapach piżma, które tak lubię.

    OdpowiedzUsuń