poniedziałek, 11 lipca 2016

Gadżet na lato: kubek na smoothie


To już nie taka nowość, bo boom na nie pojawił się ponad rok temu. Słoik z "uchem", nakrętką i słomką ze stopperem.  Wyglądają bardzo praktycznie, choć nie do końca takie są. Nie nadają się by wrzucić je do torebki i zabrać smoothie na drugie śniadanie do pracy - chyba że zaopatrzysz się w drugą, "pełną" nakrętkę.  Jednak spokojnie wstawisz je do kosza piknikowego , zabierzesz ze sobą na spacer czy postawisz na biurku - nic się z niego nie rozleje.


Teraz takich kubków jest mnóstwo w sklepach. Uwielbiam smoothie (zwłaszcza ze świeżych truskawek), więc też sobie sprawiłam kilka z nich. Zwłaszcza teraz latem,  są w częstym użytku.  


Oprócz tego w mojej kuchni pojawiła się mała butelka na lemoniadę i całe mnóstwo kolorowych, wzorzystych słomek :)






6 komentarzy:

  1. super, już dawno temu miałam sobie kupić kubek słoik

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie wczoraj kupiłam identyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam takie i bardzo je lubię <3 Absolutnie urzekły mnie kolorowe słomki :)
    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te kubki-słoiki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam takie niebieski i na lato jest super :d

    OdpowiedzUsuń