piątek, 3 czerwca 2016

Kobo Professional Perfect Cover Stick


Info producenta: Korektor kryjący
Kryjąca formuła korektora maskuje niewielkie przebarwienia i niedoskonałości skóry, tonizuje i lekko rozjaśnia cerę. Zawiera witaminę E, olej z ogórecznika i mineralny filtr UV.

Waga: 3 g

Cena: 15,99 zł

Dostępność: Drogerie Natura i www.drogerienatura.pl


Korektory mają postać wykręcanego sztyftu.  Jest on skośnie ścięty i trzyma formę, nie maśli się i nie odkształca. Przy kontakcie ze skórą zostawia solidną kremową warstwę,  Łatwo się go rozciera jak i wlepuje. Świetnie stapia się ze skórą i mocno kryje. Co prawda nie zakryje tatuażu, ale tuszuje wszystkie mocne zaczerwienienia i zasinienia.


Do wyboru mamy dwie jasne wersje kolorystyczne: bardziej żółty nr 102 Sand oraz typowo beżowy  nr 104 Light.



9 komentarzy:

  1. Produkt wydaje się świetny, zwłaszcza, że ma filtr, ale kolorystyka mnie niestety smuci - bardzo mały wybór.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie ma większego wyboru kolorów, ale pewnie i tak bym się skusiła- szczególnie za formę :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że kolorystyka taka wąska i nie dla takich bladziochów jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie sprawdza się rewelacyjnie i cieszę się, że kolor mi pasuje przy tak małej gamie kolorystycznej. Idealnie kryje tak jak korektor z catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zdecydowanie wolę płynne, rzadkie korektory

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest swietny,kryje bardzo dobrze.Ja sobie czasem zgrzesze i wycisne jakiś pryszczyk a potem ślad.Korektor zakrywa.A kiedyś byłam młoda i piękna i nic nie potrzebowałam hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądają całkiem fajnie:) dla mnie zdecydowanie numer 104:)

    OdpowiedzUsuń