środa, 15 czerwca 2016

BANDI Maska eksfoliująca z keratoliną




Dzisiaj kilka słów na temat mojej ulubionej maski, która pochodzi z profesjonalnej linii kosmetyków BANDI.

Info: Aktywna maska o działaniu złuszczającym, idealna do każdego typu cery, także delikatnej i naczyniowej oraz łojotokowej. Skutecznie peelinguje zrogowaciały naskórek, odblokowuje zamknięte pory i zmniejsza ilość zaskórników. Przyspiesza odnowę komórek naskórka i normalizuje proces wydzielania łoju. Po zastosowaniu maski skóra staje się jedwabiście gładka, rozjaśniona i miła w dotyku.

Składniki aktywne: keratolina, alantoina, ekstrakt z magnolii, masło Shea




Maseczka zapakowana jest w okrągłą buteleczkę wyposażoną w dozownik z pompką. Posiada ona dwa dna. Jedno denko podnosi się do góry w miarę zużycia produktu. Zapobiega to zasysaniu powietrza z bakteriami do środka.



Kosmetyk posiada białą barwę i typowo kremową konsystencję. Gdy nakładamy maskę na twarz, to tak jakbyśmy nakładały grubą warstwę kremu. Nie zasycha ona na twarzy. Może tylko odrobinę się wchłania. Trzymamy ją 15 – 20 minut po czym spłukujemy. Przy spłukiwaniu tego typu maski możemy mieć cały czas uczucie śliskości na twarzy



Jeżeli chodzi o działanie to producent nic nie koloryzował. A nawet powiedziałabym, że za mało wychwalił ten produkt. Dla mnie to cudowny kosmetyk. Idealnie złuszcza naskórek. Działa przy tym lepiej niż peelingi. Skóra po jej użyciu jest idealnie gładka i miękka w dotyku. Żadna sucha skórka się nie uchowa. Najbardziej zaskakujące było dla mnie jak świetnie sobie poradziła z zanieczyszczonymi porami. Jeszcze nie miałam kosmetyku, który by je tak doskonale wyczyścił. Kolejna zaleta maski to fakt, że zmniejsza widoczność śladów potrądzikowych. Nie chodzi mi tu tylko o przebarwienia. Odniosłam wrażenia, że spłyca niewielkie blizny. Dla mnie to nr 1 w walce z niedoskonałościami cery i na pewno do mojej kosmetyczki trafi kolejne opakowanie.


7 komentarzy:

  1. Muszę kupić,szczególnie,ze BANDI jest dla mnie super marką,a moja skora bardzo lubi te kosmetyki.Rekomendacja dodatkowo to potwierdza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z BANDI Mam serum z witaminą c. uczucie śliskości nie przeszkadzało by mi bo mam suchą skórę, nie lubię za o gdy maski zbyt mocno wysychają

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę pokazać siostrze ten produkt. Jej się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten produkt i zgadzam się z Twoim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nie miałam styczności z marką,ale ta maska jest ciekawa i wielofunkcyjna

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tych produktach, ale jeszcze nigdy ich nie testowałam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń