niedziela, 8 maja 2016

Matujący płyn micelarny-tonik 2 w 1 do mycia twarzy Tołpa




Matujący płyn micelarny-tonik 2 w 1 do mycia twarzy Tołpa
Info producenta: Dermokosmetyk jednocześnie usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum oraz tonizuje skórę. Ściąga rozszerzone pory. Przywraca równowagę przetłuszczającymi i przesuszonymi partiami twarzy. Pozostawia skórę matową i nawilżoną.
Płyn normalizuje wydzielanie sebum, matuje, tonizuje i odświeża. Jest hipoalergiczny.
Przeznaczony dla skóry: wrażliwej, mieszanej i tłustej, z nadmiarem sebum
Sposób użycia: Nanieś płyn na płatek kosmetyczny i przemyj twarz i szyję omijając okolice oczu. Nie spłukuj. Stosuj rano i wieczorem.

Małe wielkie składniki: torf tołpa, ekstrakt z kory cynamonowca, ekstrakt z miry, Hialuronian sodu.
0% alergenów, sztucznych barwników, PEG-ów, SLS-u, donorów formaldehydu.


TAK: łagodne substancje myjące , naturalny kolor, roślinne składniki aktywne, fizjologiczne pH, konserwanty, opakowanie bezpieczne dla środowiska – poddawane recyklingowi.


Opakowanie: plastikowa, przezroczysta butelka z wygodnym zamknięciem typu PRESS
Pojemność: występuje w 2 rodzajach opakowań: 200 ml i 400 ml
Cena: 27,99 zł (200 ml) , 37, 99 zł (400 ml)

Barwa płynu: przezroczysta
Zapach: neutralny
Wydajność: Ogromna. Przy codziennym porannym stosowaniu wystarczył mi na 5 miesięcy.


Moje wrażenia: Płyn wpadł w moje ręce akurat, gdy byłam po przeczytaniu serii artykułów traktujących o szkodliwości mycia twarzy żelem 2 razy dzienni. Pojawił się więc w odpowiednim momencie. Od tej pory zrezygnowałam z porannego mycia twarzy i zaczęłam używać płynu Tołpy. I tak stał się moim ulubieńcem. Ze słowami producenta mogę się zupełnie zgodzić. Płyn pozostawia skórę wyraźnie oczyszczoną. Jest gładka w dotyku i mocno nawilżona. Czasami zdarzało mi się nie użyć później kremu, a mimo to z nawilżeniem było wszystko w porządku. Strefa T jest natomiast dobrze matowiona. Płyn okazuje się więc idealny dla posiadaczek cery mieszanej. Produkt ten okazał się również moim sprzymierzeńcem w nakładaniu zbitego i gęstego kremu cynkowego – zwykle są duże problemy z jego dokładnym rozsmarowanie, a po wcześniejszym użyciu płynu Tołpa krem cynkowy z łatwością rozprowadza się po skórze.




5 komentarzy:

  1. Właśnie jestem w poszukiwaniu odpowiedniego płynu, myślę że go wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne połączenie 2 w 1 :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie. Podoba mi się jego skład

    OdpowiedzUsuń
  4. Jsk narazie probowalam trzech roznych plynow micelarnych i moja.skora zadnego nie polubila niestety

    OdpowiedzUsuń
  5. Próbowałam inną wersję płynu miceralnego tej marki i nawet przypadła mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń