środa, 11 maja 2016

Krem do stóp przeciw odciskom i zgrubieniom Green Pharmacy




Krem do stóp przeciw odciskom i zgrubieniom Green Pharmacy
Info producenta: Zapobiega powstawaniu zgrubień i odcisków. Zmiękcza i nawilża zrogowaciały, suchy, szorstki naskórek, ułatwia oddzielenie tkanki martwej. Zgrubienia i odciski stają się cieńsze i zanikają. Krem regeneruje i wygładza skórę. Olejek cedrowy bogaty w witaminę E, przyspiesza gojenie ubytków i ran. Stopy stają się gładkie, miękkie, pachnące i odświeżone.
Pojemność: 75 ml
Sposób użycia: Rano i wieczorem nanieś krem na czyste, suche stopy, szczególnie na miejsca zgrubiałe i odciski. Delikatnie wmasować. Rozmiękczoną skórę usunąć scrubem do stóp lub pumeksem.


Na początku myślałam, że to kolejny zwykły krem do stóp. Dodatkowo jego zapach też nie zachęcał – pachnie jak leśna kostka do toalety, a nawet nuty domestosa w nim wyczuwam. Nie miałam wobec niego żadnych oczekiwań, więc tym bardziej mnie zaskoczył. Ten jasnobeżowy krem ma bardzo lekką konsystencję. Szybko się wchłania i nie zostawia tłustego filmu. Znaczne efekty widać już po pierwszych dniach używania. Niezwykle mocno zmiękcza zgrubiały naskórek. Regularne używanie pozwala pozbyć się wszelkich zgrubień i odcisków. Po tygodniu stopy są niezwykle miękkie. Wiele nawet droższych kremów nie może się z nim równać. Z pewnością jeszcze do niego wrócę.




13 komentarzy:

  1. Green pharmacy to solidna marka. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę sprawdzić. Lato coraz bliżej :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę sprawdzić. Lato coraz bliżej :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam, z chęcią go wypróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyda się zdecydowanie przed nadejściem lata.

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie muszę go wypróbować :-) A co do Twojego komentarza - bardzo dziękuję, w wyglądzie zmieniło się na pewno to, że zapuściłam grzywkę :-) Nie wiem czy o to Ci chodziło ;d;d

    OdpowiedzUsuń
  7. z tej firmy byly moje ulubione szampony do włosów - dopoki te też nie zaczely mnie uczulac. Ta firma ma genialne produkty, dlatego mysle, ze ten krem by mi przypasowal - tym bardziej, ze aktualnie duzo chodzę i moje stopy proszą o pomstę do nieba.

    OdpowiedzUsuń
  8. z Green Pharmacy miałam kilka kremów do rąk ale żadnego do stóp.

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie muszę zainwestować w jakiś dobry krem do stóp ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. mam, używam od wielu lat, jest zajebisty.

    OdpowiedzUsuń