wtorek, 3 maja 2016

Kobo Professional Precise Pen Eyeliner


Długo opierałam się eyelinerowi. Owszem zawsze miałam w swojej kosmetyczce przynajmniej jedną buteleczkę z płynnym eyelinerem, ale zwykle jej zawartość wysychała prawie nieużywana. Kreska wydawała się do mnie krzyczeć: "nie wiedziałam, jak się umalować więc zrobiłam sobie kreskę" i nie wydawała mi się zbytnio atrakcyjna. Niechęć do kreski podsycał fakt, że nie byłam w stanie jej namalować pędzelkiem. Wszelkie próby kończyły się zygzakiem lub innym szlaczkiem na pół powieki. Moje nastawienie zmienił dopiero eyeliner w pisaku , który dostałam razem z wygranym w konkursie Glossy Boxem. Moje zaskoczenie było ogromne, gdy za pierwszym razem namalowałam całkiem przyzwoitą kreskę. Od tej pory z wielką chęcią sięgam po ten typ eyelinerów. Dzisiaj możecie przeczytać u mnie o produkcie Kobo.


Info o produkcie: Eyeliner w mazaku

Trwały, wydajny, nie rozmazuje się. Funkcjonalne opakowanie zapewnia precyzyjną aplikację i intensywną kreskę. Bogata formuła zawierająca d-panthenol zapobiega wysuszaniu naskórka wokół oczu.

Pojemność: 0,7 ml

Cena: 17,99 zł

Dostępność: Drogerie Natura lub www.drogerienatura.pl


Eyeliner w formie w flamastra z cienko-wyprofilowaną sztywną końcówką o ostro zakończonym szpicu. Sam szpic jest dość elastyczny. Dzięki takiej budowie końcówki z łatwością można narysować bardzo cienkie jak grube kreski. 


Końcówka jest dość mocno nasączona, z łatwością sunie po powiece, nie pozostawiając przerw. Kreska jest szybko zasycha, nie rozmazuje się jest trwała. I co trzeba podkreślić najbardziej - intensywny kolor! Eyelinery w pisaku mają to do siebie, że są dość mocno rozwodnione i szybko podsychają, a co za tym idzie nie dają intensywnego koloru. Tutaj jednak nie ma o tym mowy. Czerń jest niezwykle intensywna, głęboka z pewną nutą połysku.



5 komentarzy:

  1. Nie używam eyelinera, ale wydaje się fajny. Może dlatego, że to KOBO. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, że daje możliwość rysowania kresek o różnej grubości i to z taką łatwością. ja też nie rysuję kresek bo nie najlepiej mi to wychodzi

      Usuń
  2. Kolejna pozytywna opinia na jego temat. Znaczy jest coś na rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. it looks so good..i want to try it..beautiful line

    OdpowiedzUsuń
  4. Z eyelinerami w pisaku zawsze mam taki problem, że odbijają się na górnej powiece, jeśli nie użyję pod niego bazy. A nie zawsze mam na to czas. Nacięłam się już na Super Liner Perfect Slim (idealnie.. i owszem... nietrwały) czy Duo Precision, który dla odmiany był bardzo błyszczący i szybko zasychał, a później schodził płatami, gdy chciałam zrobić małe poprawki. Dlatego wilkiem patrzę na kolejne wynalazki w pisaku. Jednak skoro polecasz może jednak dam mu szansę, a ten lekki błysk jakoś przeżyję. Najważniejsze, aby był trwały i czarny. No nic, czas pokaże :)

    OdpowiedzUsuń