piątek, 6 maja 2016

Kobo Professional Eyebrow Stylist Set



Info: Profesjonalny zestaw do stylizacji brwi, zawiera dwa cienie do brwi oraz cień rozjaśniający pod łuk brwiowy.
Nadaje brwiom idealny wygląd, podkreślając ich kształt i kolor. W zestawie aplikator oraz lusterko. 

Waga: 7 gram

Cena: 19,99 zł

Dostępność: Drogerie Natura lub www.drogerienatura.pl


Kasetka zawiera dwa kolory cieni do brwi oraz beżowy cień rozjaśniający. Wyposażona jest również w lusterko oraz aplikator (gąbeczka, pędzelek). Jak na narzędzie dołączane to kosmetyku, to jego jakość jest zadowalająca.


Cień rozjaśniający to lekko żółtawy odcień beżu, o matowym wykończeniu (tak jak pozostałe dwa cienie). Produkty do brwi zostały utrzymane w brązach - jaśniejszy jest lekko szary, ciemniejszy czekoladowy. Oba dość raczej mocno napigmentowane.


Przez spory czas przy stylizacji brwi używałam dwóch cieni - jaśniejszy na dzień, ciemniejszy na wieczór.  Były bardzo zbliżone do kolorów z paletki, więc wydaje mi się ona strzałem w dziesiątkę - mam je teraz w jednym opakowaniu. Jest to bardzo praktyczne, zwłaszcza w podróży. Po prostu wszystkie kolory są pod ręką w niewielkiej kasetce, która zajmuje niewiele miejsca. Do tego produkt rozświetlający, więc nie muszę dodatkowo pakować rozświetlacza. 


Makijaż z jaśniejszym cieniem: 


Makijaż z ciemniejszym cieniem:


10 komentarzy:

  1. moim zdnaiem bardzo udane te cienie

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie się prezentują! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. idealna paleta dla mnie. na zdjęciach brwi są perfekcyjnie podkreślone

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię te cienie. Są idealne w podróży :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie są za ciemne, ale kolory są piekne i makijaż wyszedł obłędnie!

    OdpowiedzUsuń