wtorek, 3 maja 2016

Intensywne serum redukujące tkankę tłuszczową Eveline Slim Extreme 4D




Info producenta: Zwalcza odkładający się tłuszcz, zwłaszcza w obrębie brzucha. Nowatorska formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne działające w synergii z kompleksem Intenslim wyraźnie zmniejsza obwód talii, optycznie wysmuklając sylwetkę. bioHyaluron Slim Complex zawierający kwas hialuronowy intensywnie nawilża, wygładza i ujędrnia. Roślinne komórki macierzyste – PhytocellTec aktywizują osłabione i uśpione komórki macierzyste w skórze, przez co stymulują jej naturalną regenerację, co pozwala w naturalny sposób zwalczać cellulit. Kompleks Lipocell-Slim wykazuje silne działanie wyszczuplające i modelujące sylwetkę. Mleczko roślinne Chufa Milk EC, algi laminaria i olejek z pestek winogron odżywiają i rewitalizują naskórek.



Innowacyjna technologia wyszczuplająca A SIZE DOWN gwarantuje intensywną redukcję podskórnej tkanki tłuszczowej, zwłaszcza w obrębie fałdów brzusznych, powodując szybką utratę centymetrów w obwodzie ciała, rzeźbiąc wcięcie w talii i nadając sylwetce kształt klepsydry.



Moje wrażenia: Produkt zapakowany jest wygodną tubę o pojemności 150 ml zamykaną na klik. Nakłada się go 2 razy dziennie wmasowując okrężnymi ruchami w wybrane partie ciała. Ja stosowałam go na brzuch i uda. Konsystencja jest lekka, produkt jest biały i pachnie mentolowo. Zaraz po wmasowanie czuć mocny efekt chłodzenia. Opakowanie wystarczyło mi na ok. 4 tygodnie. Fajnie wspomaga efekty ćwiczeń. Przy mało intensywnych treningach w ciągu miesiąca w obwodach straciłam po 2 cm. Cellulit nie zmniejszył się, ale za to skóra w trakcie stosowania zyskała większą jędrność.


3 komentarze:

  1. przez całą moją już prawie 3 letnią kadencję z oodchudzaniem używałam tych balsamów eveline ;) sa super!
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to nie bardzo wierzę w ich działanie, ale ogólnie sa przyjemne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja wlasnie od 1-go zaczelam prace nad soba.Dosc intensywnie i szukalam wlasnie takiego balsamu.Kupie go.Zawsze ufałam twoim opiniom.

    OdpowiedzUsuń