sobota, 7 maja 2016

De-makijaż uniwersalny Ziaja



 Info producenta: Skutecznie i delikatnie usuwa makijaż. Zapobiega wysuszaniu wrażliwej skóry wokół oczu. Nie powoduje podrażnień skóry i spojówek.
Pojemność 120 ml

Składniki: Aqua, Propylene Glycol, PEG-40, Glyceryl Cocoate, Sodium Coceth Sulfate, Panthenol, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, 2-bromo-2-Nitropan-1,3-diol


Ten jasnobłękitny płyn do demakijażu oczu wystarczył mi na ok. 2 miesiące. Nie sprawował się jednak tak dobrze jak bym chciała. By zmyć makijaż wacik musiał być mocno nasączony. Następnie nie obeszło się bez dość długiego trzymania go przy oku i mocniejszego pocierania rzęs. Nigdy nie zmył dokładnie tuszu do rzęs. Łatwo było to zweryfikować podczas późniejszego mycia twarzy żelem, w czasie którego pod moimi oczami pojawiały się ogromne plamy tuszu. Dla mnie płyn okazał się porażką i nie kupię go więcej.


5 komentarzy:

  1. Ja też go więcej nie kupię. Tym bardziej, że podrażniał mi oczy. Jak dla mnie bubelek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mialam to samo jesli chodzi o tusz do rzes.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety dla mnie to niewypał... był strasznie jakiś tłusty. :<

    OdpowiedzUsuń