poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Sensique Creative Eyeshadows


Info: Kremowe, nieperfumowane cienie do powiek o delikatnej jedwabistej strukturze. Łatwe w aplikacji.

Waga: 4,5 grama

Cena: 8,99 zł

Dostępność: Drogerie Natura lub www.drogerienatura.pl


 Cienie Creative to małe, potrójne paletki cieni od Sensique. Kilka lat temu po raz pierwszy kupiłam jedną z tych paletek. Wtedy nie byłam zadowolona - cienie szybko się osypywały i wyglądały blado. Jedynie nakładanie ich na mokro było w stanie wydobyć z nich intensywność koloru. Nie myślałam , że kiedykolwiek do nich powrócę, do czasu  gdy cała linia przeszła metamorfozę - zmieniono nie tylko opakowania i warianty kolorystyczne, ale również udoskonalono ich formuły. Znacznie zyskały na jakości, więc dużo chętniej ich używam.


Paletki są utrzymane w stonowanych kolorach. Znajdziemy tu głównie brązy, beże i szarości.  Nie zabrakło również paletek utrzymanych w odcieniach fioletu, niebieskiego czy zgaszonej zieleni. Podstawowe kolory do makijażu codziennego. Posiadają wykończenie matowe bądź satynowe. Krycie różni się w zależności od wariantu kolorystycznego.


Swatche:

nr 101 




nr 106




nr 112




nr 115




nr 119




nr 122




nr 135




nr 136




nr 137




nr 138




nr 139




nr 140



Tymczasem Sensique wypuszcza kolejne nowości: paletki do konturowania oraz limitowaną edycję wiosenn-letnich lakierów:




WYNIKI KONKURSU

Wybrany produkt od www.keyla.pl wygrywa Pani Katarzyna Nieściur. Gratuluję! W celu odbrania nagrody proszę skontaktować się ze sponsorem konkursu w ciągu 7 dni. 

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kolory, ciekawe jak z trwaloscia i blendowaniem :) bo dla mnie to jest najwazniejsze :)
    Obserwuje!! :* i zapraszam do mnie jeżeli mój blog spodoba Ci się tak jak Twój podoba się mnie to zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Numerek 101 byłby idealny dla mnie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń