poniedziałek, 7 grudnia 2015

White Boat









17 komentarzy:

  1. your pics are always amazing dear...fab job

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna genialna sesja - świetny makijaż, fantastyczna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne zdjęcia!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już nie mam słów na Twój geniusz modelingowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowity makijaż, piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna sesja i piękna spódnica :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał, niesamowity makijaż! Bardzo fajny klimat zdjęć, kojarzysz mi się na nich ze "starą dobrą Chylińską"

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnie zdjęcie podbiło moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowity klimacik udało się uchwycić! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pomysłowa sesja, jestem pod wrażeniem. Artyzm.

    OdpowiedzUsuń