czwartek, 10 grudnia 2015

Świąteczny makijaż


Z jakimi kolorami kojarzy Wam się świąteczny makijaż?  Pierwsze co mi przychodzi na myśl to ciepłe brązy i połyskujące złoto na powiece, oraz intensywnie czerwone usta. Klasyka, która sprawdzi się zarówno na rodzinnej Wigilii jak i Christmas Party. Prz użyciu właśnie takiej palety barw, przygotowałam dzisiaj bardzo prosty świąteczny look. Świetnie sprawdziła się tutaj jesienna paletka cieni Fairy Tale od My Secret, którą można w tej chwili upolować na wyprzedaży za 6,99 zł :) Niestety światło lampy dość mocno "zjadło" intensywność brązów na części zdjęć :(


Makijaż powiek:

1. Pod łukiem brwiowym rozświetlającą kredkę essense w cielistym kolorze.
2. Na powiece ruchomej rozprowadziłam opalizujący cień do powiek w kredce My Secret nr 01 Nude Warm, który będzie stanowił bazę dla złotego cienia.
3,. Pod łuk brwiowy nakładam najjaśniejszy, beżowy cień z paletki Fairy Tale.
4. Puchatym pędzlem rozcieram ciemnobeżowy cień w okolicach załamania powieki.
5. Na powiekę ruchomą nakładam złoty cień z paletki.
6. W załamanie powieki, a następnie przesuwając się do zewnętrznego kącika, nakładam czekoladowy cień.
7. Ciemnego brązu używam również na dolnej powiece.
8. Granice rozcieram ciemnobeżowym cieniem.



Rzęsy tuszuję zwiększającą objętość maskarą My Secret Look At Me, a na usta nakładam pomadkę w płynie Kobo Professional Matte Liquid Lipstick nr 403 Cherry Drink.



Pozostałe kosmetyki: 

*Paletka do konturowania Kobo Professional Face Contour Mix
*Puder matujący i utrwalający makijaż My Secret Matt Fixing Powder
*Matowy puder brązujący My Secret
* matowy róż do policzków Kobo Professional Matte Blush nr 203 Marsala
*puder rozświetlający My Secret Face Illuminator Princess Dream
* cień do brwi Kobo Professional Eyebrow Colour nr 302 Ash







biżuteria - Primark







WYNIKI KONKURSU z Modoway

Zestaw bransoletek wygrywa Pani Anna Nowak. Gratuluję! Dane adresowe proszę przesłać na fanpage Modoway bądź do mnie w ciągu 7 dni.

12 komentarzy:

  1. ładny makijaż, uwielbiam czerwone szminki ale na wigilii na pewno będę miała neutralny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem pewna co do tej czerwieni na ustach na wigilię. A co z jedzeniem? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można poprawić szminkę po jedzeniu :)

      Usuń
  3. Faktycznie wygląda bardzo świątecznie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba. Generalnie na rodzinne uroczystości zwykle wybieram takie kolory na oku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie zdjęcie wymiata <3
    Dla mnie taki odcień czerwonej szminki na wigilię to klasyk :) Kiedy pomyślę o świątecznym makijażu od razu widzę właśnie taki kolor na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz tak "plastyczną" twarz, ze jestem pod ogromnym wrażeniem !! Wyglądasz cudownie, makijaz jest nie dość, że piękny to jeszcze perfekcyjnie zrobiony !! Pełen profesjonalizm kochana, cudnie. Fantastyczne kolory, w tej czerwonej szmince wyglądsz obłędnie <3 Świetne zdjęcia !!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wykonałaś ten makijaż, chyba coś podbiorę dla siebie  Niestety u mnie makijaż na samym dobrze nie wytrzyma, bo jednak mam problematyczną cerę, ratuje mi życie matujący podkład od loreala (infallible). Ale takie usta – bajka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie najbardziej zachwyca ta czerwień na ustach.

    OdpowiedzUsuń