środa, 9 grudnia 2015

New In


Nosicie breloki przypięte do kluczy bądź torebki? Dla niektórych to rzecz obowiązkowa, inni wolą nosić "gołe" klucze, które zmieszczą się do każdej, najmniejszej kieszonki. Przez długi czas zaliczałam się do tej drugiej grupy. Na letnich wyprzedażach skusiłam się na słodkie breloczki w formie serduszka i wisienek. Od tamtej pory doceniam ich praktyczną stronę, nie musząc wyjmować połowy rzeczy z torebki, by znaleźć klucz od domu. Do mojej kolekcji dołączył właśnie kolejny brelok - iście francuskie - z wieżą Eiffla i makaronikami :)








15 komentarzy:

  1. Ale luksusowo wygląda ;) A do tego takie urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny, nietuzinkowy breloczek!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wygląda!
    kiedyś nosiłam takie gadżety, już nie pamiętam nawet kiedy przestałam

    OdpowiedzUsuń
  4. wow jaka śliczność, cudny jest ten brelok

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale prześliczny ten breloczek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładny ten breloczek! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny elegancki breloczek <3 Piękny !!!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używam breloczków, ale przyznam, że uroczy gadżet ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja noszę aniołka przy kluczach ;)

    OdpowiedzUsuń