wtorek, 17 listopada 2015

Szampon Fergio Bellaro z keratyną



Marka New ANNA Cosmetics, specjalizująca się w produkcji kosmetyków do włosów, wprowadziła na rynek nową linię kosmetyków FERGIO BELLARO. Głównymi jej przedstawicielami są szampony. Ja wypróbowałam szampon do włosów farbowanych z keratyną. Do wyboru mamy także opcje z ekstraktem z kawioru, z ekstraktem z pereł oraz z jedwabiem.



Info:

Szampon do włosów z dodatkiem keratyny, został stworzony, aby wygładzić włosy, nadać im blasku oraz zapobiegać elektryzowaniu się. Jedwabiście gładkie i piękne włosy nigdy nie były tak łatwe do osiągnięcia. Keratyna przywraca wilgoć i wzmacnia włosy suche, łamliwe, farbowane lub zniszczone. Specjalnie dobrane składniki delikatnie oczyszczają włosy, pielęgnują je oraz odżywiają od cebulki aż po same końce.

Pojemność: 500 ml

Cena i dostępność: w tej chwili dostępne są w drogeriach Hebe w promocyjnej cenie 9,99 zł 



Szampon zapakowany jest w dużą, półlitrową, czerwoną butlę  wykonaną z miękkiego plastiku. Opakowanie wyposażone jest w pompkę. To bardzo wygodne rozwiązanie, zwłaszcza gdy podczas mycia uznamy, że potrzebujemy dodatkowej porcji kosmetyku. Nie musimy wtedy otwierać butelki, przekręcać jej do góry dnem itp. Po prostu naciskamy i już. Możemy to zrobić nawet z zamkniętymi oczami.  Trzeba dodać, że pompka została zaopatrzona w bezpieczny system "close-opem".

Szampon posiada dość gęstą, lepką konsystencję. Jest bezbarwny, o perłowym połysku. Zapach typowo szamponowy, świeży, niezbyt wyrazisty.



Do umycia włosów potrzebuje ok. 3 "pompek"  produktu. Szampon szybko zaczyna się pienić. Nie wytwarza jednak zbyt obfitych ilości piany.  Piana nie jest też gęsta, co może skutkować plątaniem włosów, jeśli nie używamy później odżywki do spłukiwania.  Tak się zdarzyło z moimi. Mimo to przy suszeniu nie musiałam używać szczotki by je rozplątać. Szampon nadaje gładkości włosom, więc wystarczyło przeczesać je palcami. Zauważyłam, że kosmetyk bardzo dokładnie oczyszcza i pozostawia fryzurę świeżą przez długi czas. Nawet grzywka po całym dniu wyglądała lekko i puszyście.  Kolejna zalet tego produktu to nadawanie włosom sypkości i dużej objętości, jak po użyciu dobrego szamponu typu volume plus.



11 komentarzy:

  1. Cos czuję, że w tym roku sobie sama kupię prezent pod choinkę i sobie wezmę kilka kosmetykow które polecasz Z szamponami jest u mnie tak,ze do niedawna uzywalam jednego ale niszczył wlosy i jak zaczełam farbowac stwierdziłam że czas na zmiany Teraz chętnie próbuję nowych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cos czuję, że w tym roku sobie sama kupię prezent pod choinkę i sobie wezmę kilka kosmetykow które polecasz Z szamponami jest u mnie tak,ze do niedawna uzywalam jednego ale niszczył wlosy i jak zaczełam farbowac stwierdziłam że czas na zmiany Teraz chętnie próbuję nowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ciągle wypróbowuję nowe szampony. Nawet jak się znajdzie idealny, to włosom dobrze zrobi od czasu do czasu nowy szampon.

      Usuń
  3. Nie lubię zmieniać szamponów więc nie skusiłabym się. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cena bardzo przystępna jak na taką objętość

    OdpowiedzUsuń
  5. Objętość? lecę do Hebe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi niestety nie po drodze do tego sklepu, fajnie że szampon ma pompkę. Mi to znacznie umila używanie szamponów

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje włosy są takie wybredne, im wiecznie coś nie pasuje; D

    Już Ci wszystko mówię :) Stempel z Essence mam, trochę go spoleruj i też idzie nim pracować, jednak jest on bardzo twardy i ciężko tak ładnie odbić żeby paznokieć być calutki pokryty :) Ja mam 3 stempel z BPS m.in. taki jak ten (tylko tu cały zestaw jest ale o ten chodzi) http://www.bornprettystore.com/9pcsset-nail-stamper-stamp-holder-7pcs-marshmallow-squishy-stamper-head-refill-head-p-23313.html i on sprawdza mi się najlepiej, więc go z całym sercem mogę polecić ;) Tylko ważne żebyś stempel trochę spolerowała na początku, to ładniej odbija ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi bardzo plątał włosy, ale według mojej koleżanki to fantastyczny szampon

    OdpowiedzUsuń