poniedziałek, 9 listopada 2015

My Secret Face Illuminator Powder Princess Dream


Info: Rozświetlacz w kolorze ciepłego beżu, odpowiedni dla każdego typu kolorystycznego.
Wzmacnia blask skóry oraz sprawia, że twarz wygląda zdrowo i promiennie.
Formuła kosmetyku zapewnia bezproblemową aplikację i doskonałe wykończenie makijażu.
Gwarantuje mocny połysk i efekt „tafli”



Waga: 7,5 grama
Cena: 14, 99 zł
Dostępność:  Drogerie Natura  lub www.drogerienatura.pl


Rozświetlacz znajduje się w  typowym plastikowym opakowaniu z transparentną przykrywką.  Sam kosmetyk ma wypiekany wygląd, mocno połyskujący, o wypukłej strukturze. Wygląda bardzo niepozornie, ale dzięki efektom jakie można nim uzyskać, może konkurować z kosmetykami z najwyższej półki. W zeszłym roku chorowałam na mocny rozświetlacz z wiosennej kolekcji Diora. Gdy zniknął z półek, żałowałam, że nie pospieszyłam się z zakupem. Aż do teraz :) Illuminatora My Secret nie zamieniłabym nawet na Diora :) Oszalałam na jego punkcie!



Odcień rozświetlacza ta metaliczny beż o szampańskich nutach. Tworzy na kościach policzkowych efekt lustrzanej tafli. Jest bardzo intensywny. To produkt dla tych, którzy lubią mocne i widoczne rozświetlenie. Z pewnością nie można go nazwać subtelnym, widać go już z daleka - idealnie sprawdzi się w makijażu wieczorowym czy sesyjnym.


Dla porównania, na zdjęciach poniżej, pokazuję jak wygląda "tafla" przy nakładaniu pędzlem (lewa strona) oraz opuszką palca.




Tutaj rozświetlacz My Secret użyty w makijażach:







19 komentarzy:

  1. Mi sie podoba Zostawia efekt zdrowej polskiej dziewczyny Bardzo ladnie I zdjecia z tych sesji super Zawsze mi się podobały

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt faktycznie piękny, chociaż nie wiem czy poradziłabym sobie z nim na codzień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wygląda na skórze. Do sesji idealny, ale muszę mu się przyjrzeć w realu, czy aby do dzienniaczów nie za mocny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie wygląda pięknie na skórze! Jednak ja jestem wierna jednemu rozświetlaczowi z the Balm :)
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten rozświetlacz jest niesamowity! Sama posiadam go w swojej kolekcji i mimo innych tego typu produktów, zawsze do niego wracam. Mi najbardziej podoba się fakt, że można nim stopniować intensywność, ja nakładam go delikatnie pędzlem wachlarzowym i na co dzień prezentuje się rewelacyjnie. W ogóle już nie interesują mnie żadne rozświetlacze aktualnie ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. amazing..i can't say anything else..

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tylko jeden w swoich zbiorach, jest to ten z Lovely. Ale skoro polecasz ten, to czemu nie. Za taką cenę ;) Pięknie wygląda na buzi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na twojej twarzy pięknie wygląda, sama jednak nie czułabym się dobrze taka rozświetlona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękny jest ten bronzer/ rozświetlacz, cudownie wygląda na skórze

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny dał efekt na Twojej skórze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny efekt na zdjęciach!
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wooow daje naprawdę dobry efekt;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O mamuniu, drugie zdjęcie z makijażami - jest magnetyzujące! Nie mogę oderwać wzroku ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. ale super produkt! zachwycił mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. To mój pierwszy rozświetlacz. Nie mam porównania z innymi znanymi i zachwalanymi produktami.Jak nałożyłam go po raz pierwszy to pomyślałam : "o co tyle szumu' :) Ale po drugim podejściu następnego dnia zakochałam się! Nakładam go w niewielkiej ilości.Pięknie odbija światło dając efekt subtelnej tafli.Nie ma widocznych drobinek.Kolor wydaje mi się że będzie pasował do każdej karnacji.Jest dość trwały.Cena bardzo korzystna.Nie wyobrażam sobie dnia i makijażu bez niego :)

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń