piątek, 20 listopada 2015

Intensywna maska regenerująca Pantene PRO-V


Jest to intensywnie regenerująca maska, przeznaczona do włosów słabych i zniszczonych. Jak twierdzi producent ma naprawiać 2 miesiące uszkodzeń w 2 minuty.


Składniki: Aqua, Stearyl Alkohol, Bis-Aminopropyl/Dimethicone, behentrimonium methosulfate, cetyl alkohol, izopropyl alkohol, benzyl alkohol, perfum, disodium EDTA, panthenol, panthenyl etyl ether, hexyl cinnamal, linalol, butylphenyl methlopropional, benzyl salicylate, limonene, amyl cinnamal, magnesium nitrate, citric acid, methylchloroisothiazolinone, magnesium chloride, methylisothiazolinone.


Maska jest biała. Posiada niezbitą konsystencję i zapach typowo odżywkowy. Świetnie rozprowadza się na włosach. Należy ją zostawić na włosach 2 minuty, po czym spłukać. 


Maseczka znajduje się w 200 ml, plastikowym słoiku z nakrętką. Wystarczy odkręcić ją tylko raz, aby zedrzeć aluminiową folię zabezpieczającą, znajdującą się na gwincie słoika. Potem nie musimy już jej w ogóle odkręcać, gdyż nakrętka jest wyposażona w podnoszone wieczko. Rozplątuje splątane włosy. Mocno je wygładza i nawilża, nadaje połysk i miękkość. Widać regenerujące działanie. Włosy pozostają sypkie i nieobciążone. Są sprężyste. Bardzo polubiłam ten produkt. Przy stosowaniu 1 raz w tygodniu wystarczył mi na 5 miesięcy.



18 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś odżywkę z tej serii ale maski nigdy nie widziałam w sklepach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak jest z jej dostępnością, bo dostałam ją kiedyś w gwiazdkowym prezencie. Myślę jednak, że wystarczy się wnikliwiej przyjdzie i znajdzie się ją w sklepie.

      Usuń
  2. Taka mała, a na 5 miesięcy wystarczyła? Ładnie, ładnie ;D Ale znając życie przy moich lokach max miesiąc by to był..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy tak dużej ilości włosów lub długich na pewno nie starczy na tak długo jak ja ją używałam.

      Usuń
  3. To musze spróbować, moje włosy są bardzo puszace się zawsze chciałam żeby były miękkie i sypiace, Przerobilam juz tyle odżywek może ta pomoże :-D


    Z BPS teraz jest też nowy stempel, podobno też super ale ja go jeszcze nie miałam bo wprowadzili go chwile po tym jak złożyłam zamówienie ;-) i jak będziesz zamawiać pamiętaj o kodzie znizkowym DXG10 ;-)

    Świetnie się sprawuje folia czy klipsy do brokatow ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musisz używać chyba malutkich ilości skoro aż na 5 miesięcy dała radę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam wtedy dużo krótsze włosy, ale nawet teraz nie zużywam dużych ilości, bo nie mam burzy włosów.

      Usuń
  5. Jestem bardzo ciekawa tego produktu! :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To musi być bardzo wydajna, skoro starczyła Ci aż na pięć miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej maski, ale chętnie bym ja wypróbowała ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Good review, have a good day

    http://historiassparacontarr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy jej nie próbowałam, może się na nią skuszę jak tylko wykończę moją z kallosa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa jestem jej efektu na moich włosach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna. Ja używam biovax'u ;)

    OdpowiedzUsuń