niedziela, 18 października 2015

Nawilżająca maseczka do twarzy ze śródziemnomorską oliwą z oliwek.



 Info producenta: Nawilżająca maseczka do twarzy ze śródziemnomorską oliwą z oliwek. Odświeża i przywraca odpowiedni poziom nawilżenia skóry.
Sposób użycia: Nałożyć na oczyszczoną skórę. Pozostawić na 20 minut. Spłukać ciepłą wodą.
Maska ma nietłustą, żelowo-kremową konsystencję. Jasnozielona, lekko transparentna. Pachnie nie oliwą jak można by się spodziewać, a świeżymi ogórkami


Nałożona na twarz nie zasycha. Nie widać też by jakoś mocniej wchłaniała się w skórę. W czasie jej spłukiwania twarz wydaje się bardzo śliska.
Działa bardzo przyzwoicie. Skóra jest bardzo dobrze nawilżona (choć nie nazwałabym tego niebiańskim nawilżaniem – tak jak producent określił jej działanie na opakowaniu). Dodatkowym atutem niezwykle gładka w dotyku cera po jej spłukaniu. Co prawda efekt utrzymuje się 1 dzień, ale jest przyjemny .


11 komentarzy:

  1. Miałam ją i była przyjemna. Bardzo lubię maseczki z planet spa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam maseczkę tej firmy, tyle tylko, że do włosów - sprawuje się fenomenalnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tą maseczkę stosuję od wielu lat i uwielbiam jej działanie na moją buzię. Jest rewelacyjnie nawilżona i gładka.

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie byłam przekonana do PLanetSpa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię te maseczki z avonu :) a ta to moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi wcale ta maseczka niepodpasowała, oddałam znajomej. Inne z tej serii bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię maseczki z Planet Spa i właśnie akurat tę mam teraz w użyciu. Jak dla mnie, jest całkiem przyjemna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię Avon. Ostatnio zakupiłam kilka produktów tej marki, ale tej maseczki jeszcze nie widziałam :P

    OdpowiedzUsuń