poniedziałek, 7 września 2015

Paletki essence




Essence wyprzedaje ze swoich szaf kosmetyki z letnich edycji. Jednymi z nich są 6-cieniowe paletki. Zdecydowałam się na dwie z nich: all about romance oraz all about sunrise. Wypełniły braki w mojej kosmetyczce pod względem jasnych i brązowych perłowych cieni

Są małe, poręczne, w transparentnych opakowaniach - od razu widać co mamy w środku. Zawierają po sześć cieni - perłowych i metalicznych. Każdy z nich ma więc mniejszy bądź większy połysk. Nie jest to jednak iskrzenie w formie brokatowych drobinek, Mamy tu do czynienia z dobrze kryjącą taflą odbijającą światło. 

Cienie są aksamitne, welurowe w dotyku. Pod naciskiem uginają się miękko jak gąbka, jednak mocniejsze przyciśnięcie może skutkować częściowym połamaniem cienia. Dobrze się aplikują i rozcierają na powiece.

Waga paletki to 8,5 grama. 



all about romance

To paletka o chłodnej tonacji, w której przeważają pastele. Znajdziemy tu perłową biel, rozbieloną miętę, kolor szampana, jasny róż oraz szarawe odcienie brązu








***



all about sunrise

Zdecydowanie ciepła paletka, dla lubiących błyskotki. Mamy tu ciepły beż, dwa ciepłe, metaliczne brązy, jeden cień szarobrązowy (prawie mat), jasny pomarańcz oraz prawdziwe złoto o mocnym kryciu.








16 komentarzy:

  1. Spodziewałam się słabszej pigmentacji, a tutaj jest całkiem przyzwoicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałem nawet tych paletek :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze paletek essence, ale ta złota jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pigmentacja dobra jak na tak tani kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie ladne kolorki :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta pierwsza bardziej mi przypadła do gustu, w złocie nie czuję się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne kolorki mają te paletki, szczerze to w drogerii ich jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. All about sunrise to paletka z moimi kolorami

    OdpowiedzUsuń