wtorek, 1 września 2015

Cienie do powiek Sensique Diamond Shine


Sensique Diamond Shine to linia cieni do oczu o delikatnie satynowym połysku. Możecie je znać jeszcze ze starej formy -  większe cienie z wytłoczonymi pikowaniami oraz okrągłe opakowania. Niektóre ze starych kolorów znalazły się również w nowej serii tak jak np. mój ulubiony, iskrzący grafit nr 151. Wszystkie cienie posiadają połysk - jedne bardzo delikatny, drugie typowo metaliczne, w niektórych znalazły się również migoczące drobiny. Wszystkie są przyjemnie gładkie w dotyku, takie welurowe :)

Waga: 2 gram

Cena:  6,99 zł

Dostępność: stacjonarnie w Drogeriach Natura lub w internecie na www.drogerienatura.pl




nr 141

Satynowy w odcieniu szampana. Cień o mniejszym kryciu, dobry jako rozświetlacz.



nr 142

Jaśniutkie złoto, dobrze kryjące.



nr 143

Ciepły, jasny brąz



nr 144

Połyskujący pomarańcz.



nr 145

Żywy róż o minimalnym połysku.



nr 146

Rdzawy, metaliczny brąz.



nr 147

Liliowy cień o małym połysku.



nr 148

Kobalt o satynowym wyglądzie



nr 149

Szarawy, połyskujący brąz o niezbyt mocnym kryciu.



nr 150

Brąz ze srebrnymi drobinkami



nr 151

Iskrzący grafit o mocnym kryciu. Idealny do wieczorowego smokey eye.



nr 152

Intensywna czerń o minimalnym połysku.






11 komentarzy:

  1. Piękne kolorki! Chętnie przygarnęłabym je do mojej kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś byłam ogromną fanką cieni sensique. Teraz jakoś stawiam na gotowe paletki.

    OdpowiedzUsuń
  3. oo widzę,że jakieś nowości wprowadziło sensique :)

    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rdzawy, metaliczny brąz wygląda obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niebieski jest ciekawy! musi sie super odznaczać na oku! :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne, najbardziej podobają mi się cienie w kolorach ziemi, naturalne

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie przepadałam za tymi cieniami, ale kolorki ładne :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń