sobota, 29 sierpnia 2015

pom.. pom.. pompon



pompon- emamo.pl







23 komentarze:

  1. Świetne zdjecia, proszę pogratulować fotografowi za talent !

    OdpowiedzUsuń
  2. to gąbka, czy jakaś taka dekoracyjna ozdoba ;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ozdobny pompon ze sztywnego tiulu :)

      Usuń
  3. Jakkolwiek to zabrzmi ja mam małe pompony :-) Sa rewelacyjne A sesja z toba swietna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest Pani niemożliwa, Pani Iwono! Popłakałam się ze śmiechu ;) Super komentarz! Pozdrawiam

      Usuń
  4. Piękna kobieta, ubrana w piękny pompon. Tylko w pompon! Tak niewiele a daje tak wiele. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. trzecie zdjęcie podoba mi się najbardziej - rewelacyjne wykonanie całej sesji! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oryginalne zdjęcia, świetnie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna sesja, szczególnie makijaż i gra światła

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem, że zupełnie inaczej, ale ciekawie :-)
    Eh... Przemalowałabym Cię kilka razy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo klimatyczna sesja! podoba mi się! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. magia tkwi w tym makijażu ♥.

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. mega efektownie to wygląda :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń