poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Modne paznokcie na na sezon jesień / zima 2015/16


Jakie manikiury nosiły modelki podczas ostatnich pokazów? Co proponują wizażyści na nowy sezon? Paznokciowe trendy na jesień możecie zobaczyć poniżej :)

BORDO



ZDOBIENIA



W KOLORZE SZAMPANA



NIEBIESKOŚCI (ZWŁASZCZA METALICZNE)



METALICZNE TAŚMY




KWADRATY NA PAZNOKCIACH



ARTYSTYCZNE MALUNKI




KARMEL




GŁĘBOKA ZIELEŃ

KRESKA PRZEZ ŚRODEK PAZNOKCIA



BIAŁE PASKI



RAMOWANIE PAZNOKCI



SZAROŚCI



BRĄZ



OKRĄGŁE I KRÓTKIE PAZNOKCIE



NOWY FRENCZ




METALICZNE LAKIERY

OMBRE

BIEL



BLADY RÓŻ



BROKAT


MATOWE LAKIERY



8 komentarzy:

  1. Ja jestem ciekawa tych matowych Jeszcze nie malowalam takim paznokci

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem ciekawa tych matowych Jeszcze nie malowalam takim paznokci

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze matów na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham się w matowych paznokciach!
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  5. okrągłe i krótkie paznokcie to coś co lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bordo, szarości i brąz. Takie najbardziej lubię.

    OdpowiedzUsuń