środa, 5 sierpnia 2015

Błyszczyk i pomadka w kredce My Secret Kiss My Lips Big Color Stick


Info: Błyszczyk i pomadka w kredce. Zapewnia trwały i intensywny kolor oraz subtelny połysk. Masło Shea i ekstrakt z oliwy z oliwek gwarantują intensywnie nawilżenie ust. Nie wymaga temperowania.

Waga: 3 gram

Cena: 9,99 zł

Dostępność: Drogerie Natura



Kredki posiadają plastikowe obudowy z pokrętłem wysuwającym sztyft, więc wszystko odbywa się automatycznie i nie wymagają one temperowania.  Posiadają transparentne skuwki - bardzo praktyczna rzecz, bo  widać jaki mają kolor i od razu mogę wyciągnąć właściwą kredkę z pojemniczka, w którym je przechowuję/ Opakowanie dość duże tak jak w przypadku większości tego typu kredek dostępnych na rynku. Sztyft ma kilka centymetrów długości.


Czytając na opakowaniu słowo błyszczyk nie spodziewałam się dobrego krycia, a raczej lekko transparentnego koloru. Jednak kredki kryją jak dobra szminka, a słowa błyszczyk użyto zapewne ze względu na ich satynowy efekt wykończenia.


Nigdy wcześniej nie kupowałam takich szminek w kredce. Wydawały mi się zbędnym udziwnieniem zwykłych pomadek. Przekonała mnie jednak wygoda ich użytkowania. Wąski i skośnie wyprofilowany sztyft kredki potrafi zapewnić dużo lepszą precyzję malowania ust.


W skład kolekcji wchodzi 6 wybarwień. Każdy powinien znaleźć tu coś dla siebie, gdyż mamy tu zarówno odcień nude, delikatne róż jak i najmodniejsze intensywne kolory - koral, fuksja, śliwka.



10 NATURAL BEAUTY



11 SWEET PEACH



12 CORAL LIPS



13 PINK POWER



14 FUCHSIA



15 BLUEBERRY MOUSSE


Tak wygląda nr 15 na ustach: 




19 komentarzy:

  1. Uwielbiam tego typu kredki, z tej firmy jeszcze nie próbowałam. Ciemniejsze odcienie są przepiękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat pokazalas na zdjeciu ten kolor ktory mnie najbardziej zainteresowal :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam pomadki w kredce/pisaku, właśnie za to, że są bardziej precyzyjne ;) Moją ulubioną jest pomadka z Lovely.

    OdpowiedzUsuń
  4. 10 i 11 niekoniecznie moje kolory, ale reszta cudna! *.*
    I mają bardzo przyjemną cenę, chętnie się zaopatrzę w nie, bo uwielbiam malować usta ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają mega kusząco! :D
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ta fioletowa jest cudowna! muszę kupić :D

    [ Blog ¦ IG ]

    OdpowiedzUsuń
  7. odcień 11 i 12 podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne są te kolory, szczególnie bardziej intensywne bo w nudziakach nie gustuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. fuchsia - mój kolor ♥.

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej też nigdy nie miałam takich pomadek ale widzę, że to mój błąd. Kolory mają śliczne, a krycie zdumiewa! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię taką formę, a i kolorki niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog! :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń