niedziela, 2 sierpnia 2015

Blooming make-up




Zwykle stawiam na mocniejsze akcenty na powiekach, jednak chciałam się przekonać jak będzie wyglądał makijaż oczu wykonany cieniami z serii Sensique Velvet Touch, w skład której wchodzą w tym roku głównie jasne i stonowane odcienie.  Delikatny i świetlisty efekt końcowy przekonał mnie do sięgania częściej po mniej nasycone kolory. Na ustach jednakże nie potrafiłam sobie odmówić intensywnej barwy - użyłam tu szalenie ostatnio modnej szminki w kredce (moja to My Secret nr 15). Nie zapomniałam też o ożywieniu policzków różem i beżowo-złotym rozświetlaczem.





Bazę pod rozświetlenie łuku brwiowego i kącika oczu również stworzyłam przy pomocy kredek - białej Milk od My Secret oraz opalizującej srebrem NYX Jumbo Pencil Cottage Cheese. Nasepnie obszar ten pokryłam świetlistym białym cieniem ze wspomnianej serii (numery wszystkich kosmetyków w liście poniżej). W załamaniu delikatnie roztarłam jasną szarość i brudny beż. Na powiekę ruchomą nałożyłam cień, który odrobinę wpadał w łososiowy kolor.  Zewnętrzny kącik i zewnętrzną część załamania powieki zakcentowałamlekko brązem. Natomiast na dolnej powiece użyłam ciemnego fioletu.



Do wykonania makijażu użyłam:

Podkład: Clinique Anti-Blemish Solutions nr 02 fresh ivory

Puder: Kobo Professional Transparent Matt Powder nr 312 Transparent

Brązer: Matowy brązer do twarzy i ciała My Secret

Róż: Matowy róż do policzków Kobo Professional nr 203 Marsala

Rozświetlacz: My Secret Face Illuminator Powder - Princess Dream

Produkty do brwi: paletka brązowych cieni Ingrid + Trendy Care Mascara Sensique

Baza pod makijaż oczy: Kredka do oczu My Secret 2w1 Milk  + NYX Jumbo Eye Pencil nr 608 Cottage Cheese

Cienie do powiek:

obszar pod łukiem brwiowym + wewn. kącik - Sensique Velvet Touch nr 101

załamanie powieki - Sensique Velvet Touch nr 132 i  nr 106

powieka ruchoma - Sensique Velvet Touch nr 122

zewnętrzny kącik - Sensique Velvet Touch nr 130

dolna powieka - Sensique Velvet Touch nr 155

Tusz: My Secret Water Proof Mascara

Linia wodna: NYX Wonder Pencil WP01

Usta: Pomadka w kredce My Secret Kiss My Lips nr 15

23 komentarze:

  1. Co tu duzo pisac Swietna robota Mi się podoba bardzo

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż! Uwielbiam mocno podkreślone usta;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe zdjęcia i cudowny makijaż :) Wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż i ślicznie Ci w tej szmince. Ale zatrzymałam się przy czwartym zdjęciu, które wygląda, jakbyś coś miała w nosie... pewnie cień tak dziwnie pada.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne zdjęcia! ♥

    Makijaż marzenie... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny makijaż oka, świetnie podkreśla Twoją urodę a tą pomadkę muszę zdobyć kolor jest cudowny :P

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna ty w tym makijażu, bardzo ci pasuje ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. kolejna cudowna sesja, policzki wyglądają cudnie, idealnie rozświetlone !

    OdpowiedzUsuń
  9. usta jak zwykle w pięknym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż jest cudowny ♥
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Lecę po szminkę! Piękny odcień ;) Świetnie współgra z całym makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny makijaż :)

    Pozdrawiam i cudownego tygodnia życzę ! :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny makijaż, świeży i idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny makijaż- lekki, delikatny i mocny akcent na usta- to lubię :))

    OdpowiedzUsuń