poniedziałek, 13 lipca 2015

Zoeva 234 / LUXE SMOKEY SHADER


Ten delikatny pędzel jest właściwym narzędziem do aplikacji cieni na górną i dolną powiekę.  Idealny do makijażu smokey eyes dzięki możliwości nakładania i rozcierania cieni. Osobiście używam go nakładania cieni na górną powiekę - posiada do tego właściwy kształt i rozmiar. Ładnie przenosi cień na skórę, nie rozpyla przy tym go na inne partie powieki.



Płaska główka pędzla została wykonana z gęstego, ale miękkiego włosia będącego sysntetyczno-naturalnym mixem.  Jest koloru białego. Zostało osadzone w metalowej skuwce na drewnianej, lakierowanej rączce.




Wymiary:

cały pędzel - 14,3 cm

włosie - 1 cm



Cena pędzla to ok. 32 zł.




12 komentarzy:

  1. Fajny pędzelek, mam podobny Hakuro i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, takiego pędzla mi właśnie trzeba :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne żywe kolory cieni ♥.

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O pędzlach "Zoeva" na razie mogę sobie tylko pomarzyć - na razie muszę skompletować swoją kolekcję pędzli bazując na innych firmach :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzel wydaje się być fajny, ale najlepsze i tak są kolory cieni w tle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam właśnie jeden pędzel z zoeva i na razie zbieram na następne.
    pozdrawiam świetny blog będę zaglądać częściej

    Zaczynam współpracę z jedną firma i potrzebuje Twojej pomocy:) Czy mogłabyś poklikać w linki, bardzo mi zależy ! :)
    http://natalia004j.blogspot.com/2015/07/lucluc.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio zakupiłam sobie pędzel z zoevy i jestem nim zachwycona. Precyzyjnie pozwala nałożyć mi cień na powieki i sprawić że wygląda to na prawdę dobrze :) Piękne kolory cieni.
    Pozdrawiam !

    http://kamii-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tego co czytam u ciebie to widzę ,ze waro inwestować w markę Zoeva

    OdpowiedzUsuń