czwartek, 30 lipca 2015

Zoeva 225 / EYE BLENDER



Zoeva 225 / Eye Blender  to perfekcyjne narzędzie stworzone do rozcierania cieni do powiek i eliminowania rzucających się w oczy linii.. Dzięki swojemu miękkiemu, naturalnemu włosiu jest idealny do kreowania smokey eye czy nadawania powiekom misternych niuansów. Jest łatwy w użyciu, a jednocześnie bardzo profesjonalny.

Wymiary: 

długość rączki 14,2 cm
długość włosia 1,5 cm
średnica włosia 0,6 cm



Główka pędzla została wykonana z naturalnego włosia wiewiórki o ciemnym zabarwieniu. Jest ono miękkie, ale zwarte. Nie jest tak puszyste jak w Zoeva 228 Crease. W porównaniu do tego pędzla jest też mniejsze, dzięki czemu to właśnie 225 wolę używać do rozcierania granic między cieniami i  sprawdza się tutaj rewelacyjnie. Pędzel nr 228  zostawiam sobie do rozcierania górnych granic. 


7 komentarzy:

  1. Nie mam żadnego pędzelka Zoeva. Ale już od jakiegoś czasu kusi mnie zakup pędzla do pudru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy ten pędzel, nie znam go
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam się na pędzlach ;/ ale ładnie go opisałaś :) hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam taki pędzelek tylko Hakuro i jest bardzo fajny do blendowania :) pędzelków Zoeva jeszcze nie miałam w swoich łapkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię malować tego typu pedzlem, ale używam takiego z sephory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie słyszałam o tych pędzelkach, ale może wypróbuję, bo poszukuję czegoś do blendowania właśnie :)

    OdpowiedzUsuń