piątek, 10 lipca 2015

SESSIO Maska regenerująca do włosów Mleko i Miód




Info: Doskonała do pielęgnacji wszystkich rodzajów włosów, a w szczególności do włosów zniszczonych i po zabiegu koloryzacji. Dzięki obecności protein mleka i ekstraktu z miodu ma silne działanie regenerujące i kondycjonujące. Zawarta w masce keratyna wnika w głąb włosa i odbudowuje go od wewnątrz. Włosy stają się wyraźnie mocniejsze, zwiększa się ich objętość oraz zyskują zdrowy wygląd i połysk. Przywraca włosom naturalne pH, zamyka łuskę włosa przeciwdziałając utracie koloru. Po zastosowaniu maski włosy są miękkie, sprężyste i ładnie się układają. Ma przyjemny, relaksujący zapach.

Pojemność: 500 gram

Cena: 13,20zł

Dostępność: www.chantal.com.pl




Trudno nie wspomnieć tu o opakowaniu produktu, które od razu się rzuca w oczu. Jest to plastikowy słoiczek z pompką w nakrętce. Pompka umożliwia szybkie i higieniczne pobieranie produktu. gdy kosmetyk będzie na wykończeniu i pompka przestanie działać, można odkręcić nakrętkę i dobrać się do reszty produktu.




Maska posiada średniogęstą konsystecję, jest barwy białej. jest zapach może się nam skojarzyć z kosmetykami salonowymi. 




|Producent zaleca, by nakładać maskę na kilka minut na włosy, po czym obficie spłukać wodą. Czyli użycie bardzo podobne do odżywki i można ją potraktować jako kosmetyk takiej właśnie kategorii. Ja jednak postanowiłam nadać jej bardziej maskową aplikację i wydłużałam ten czas nawet do kilkunastu minut.





Maska łatwo się rozprowadza i dobrze spłukuje. Jest lekki produkt, więc nie obciąża włosów. Zdecydowanie mogę stwierdzić, że ułatwia ich rozczesywanie. Włosy są miękkie, puszyste i sypkie. Nabierają zdrowszego wyglądu, dzięki lekkiemu ich wygładzeniu.



7 komentarzy:

  1. O to mam kolejną maskę na liście zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym przetestować tą maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam ją kupić jakiś czas temu, ale zrezygnowałam... Hmm, szkoda, ale może jeszcze kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej marki, ale bardzo podoba mi się dozownik z pompką.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja miałam maskę waniliową tej marki i też ją lubiłam dodatkowo przyjemnie pachniała.

    OdpowiedzUsuń