środa, 22 lipca 2015

SAMBA lakiery metaliczne - kolekcja lato 2015 Sensique


SAMBA to kolejna letnia edycja limitowana lakierów Sensique.  Tym razem to odcienie lata w metalicznym połysku - turkus, morski błękit, słoneczna żółć, róż i fiolet. 

Lakiery pakowane w smukłe, kanciate buteleczki, typowe dla lakierów Sensique. Zaopatrzone są w cienki pędzelek. Mimo niewielkich rozmiarów jest wygodny w użyciu. 

Lakiery posiadają mocny, metaliczny połysk. Prawdopodobnie dzięki temu metalicznemu shimmerowi są bardzo trwałe na paznokciu i nie odpryskują. Po tygodniu noszenia go na płytce i wykonywaniu prac domowych nadal trzyma, starł się tylko delikatnie przy końcówkach.

Pojemność: 8 ml

Cena: 5,99 zł

Dostępność: Drogerie Natura


213 SALVADOR





214 RIO DE JANEIRO





215 COPACABANA




216 BRAZIL 




217 RIO GRANDE




WYNIKI KONKURSU z Salon Obuwia Camilla

Buty wygrywa Pani Magda Sygit! Gratuluję! Dane adresowe proszę przesłać sponsorowi konkursu.

23 komentarze:

  1. Wow Z tej serii wszystkie super Ja akurat uwielbiam metaliczne i cienie do powiek i lakiery Ekstra

    OdpowiedzUsuń
  2. Udało mi się je wygrać w konkursie.Polecam ładne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne! mam podobny fiolet z wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne kolory, jednak ja nie lubię lakierów metalicznych :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to możliwe, że ja nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie...OMG!
    Cudooowne te lakiery, zwłaszcza fiolet! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm... Generalnie nie moje wykończenie, ale na ten fiolecik bym się skusila :-P

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolorki i wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale cudne kolory! podoba mi się różowy i fioletowy:))

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne kolory, ale ja jednak wolę maty;)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne, podoba mi się ten metaliczny błysk!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne, letnie kolory i fajny polysk :)

    Pozdrawiam!
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń