środa, 8 lipca 2015

Pędzel Zoeva 231/ LUXE PETIT CREASE


Zoeva nr 231 Luxe Petit Crease to wielofunkcyjny pędzelek do powiek. Jego głównymi zadaniami są: nakładanie cieni w załamaniu powieki oraz rozcieranie ich granic. Dzięki kształtowi włosia - zwężający się ku górze stożek z wyraźnym szpicem - pędzel ten stał się wielofunkcyjny. Z łatwością nałożymy nim również cień w zewnętrznym kąciku powieki, rozświetlimy wewnętrzny kącik czy zaaplikujemy cień na dolną powiekę.



Pędzel został wykonany z mieszanki włosia syntetycznego i naturalnego.  Puszysta i miękka główka znajduje się w metalowej skuwce, osadzonej na drewnianej rękojeści.



Wymiary:
- długość rączki 14,5 cm,
- długość włosia 1,5 cm,
- średnica włosia 0,7 cm.



Cena pędzla: ok. 32 zł


9 komentarzy:

  1. przyznam się, że myślałam nad jego zakupem dość powaznie :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) http://paulisiowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. podobno te pędzle są niezastąpione:) marzy mi się cały zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzą mi się właśnie pędzle Zoeva :) A paletka z KIKO ma piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie Super się maluje nimi

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie Super się maluje nimi

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygląda ten pędzel i domyślam się, że praca z jego pomocą to sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Zoevy mam pędzel do konturowania i jest świetny :) Te do oczu kuszą mnie strasznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pędzelek taki do oczu by mi się przydał:D

    OdpowiedzUsuń