wtorek, 28 lipca 2015

Pędzel Zoeva 125 / Stipling


Zoeva nr 125 Stippling to pędzel do podkładu, który pozwala na aplikację i blendowanie makijażu. Może być wykorzystany jako narzędzie do nakładania zarówno pokładów płynnych czy w kompakcie jak i mineralnych. Jego miękkie, wegańskie, syntetyczne włosie jest  sprawdza się perfekcyjnie do aplikacji cienkich warstw makijażu i uzyskania nieskazitelnego, jedwabistego  wykończenia.







Wymiary:
długość rączki 10,5 cm
długość włosia 3,5 cm
średnica włosia 2,5 cm




Główka pędzla o kolistym przekroju rozszerza się ku górze, gdzie włosie zostało płasko ścięte. Osadzona jest w metalowej skuwce na drewnianej lakierowanej rączce. Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że to czarne włosie z białymi końcówkami. jednak mamy tu do czynienia z jego dwoma rodzajami. Pierwsze - krótsze i gęste czarne włosie, oraz wystające ponad nim dłuższe i rzadsze białe włosie. Taki układ pozwala na uzyskanie naturalnego wykończenia bez efektu maski. Pędzel nie zapycha się również podkładem tak jak typowe fla topy, łatwiej go dokładnie umyć. Używam go nakładania podkładów płynnych i kremowych. Najpierw nakładam je ruchem stemplującym, a potem koliście rozcieram. Ten pędzel jest świetny do blendowania tego typu produktów.




Cena pędzla to. ok. 60 zł.





13 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tego podkładu Loreal, jak zachowałby się na mojej cerze.. :)

    www.moniquerehmus.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzel wydaje się bardzo fajny ;) ja najczęściej nakładam podkłady palcami. Muszę pomyśleć o pędzlu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie nakładam podkładu pędzlem, a gąbeczkami różnego rodzaju :) Lepiej się u mnie sprawują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od zawsze nakładam podkład palcami, kiedyś próbowałam gąbeczką, ale totalnie mi to nie podeszło. Może właśnie czas na pędzel? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzel wydaje się bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podkłady zawsze nakładam palcami, ciekawe, czy umiałabym w ogóle pędzlem :D Prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW w przekroju wygląda "dziwnie" :) ale jak to zoeva na pewno jest super

    OdpowiedzUsuń
  8. Pędzel fajny,ale ja bardo sporadycznie używam do podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nigdy nie używałam takiego pędzla :) Jestem ciekawa jak by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o widzę mój ulubiony podkład z loreala;)

    PS. Jeśli znajdziesz chwilkę czasu poklikaj proszę w linki w poście;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy Ja jak inne panie tez tylko palcami bo jakos najlepiej czuje jak smaruje ale troche wprawy i kto wie jakie byly by fajne efekty

    OdpowiedzUsuń