czwartek, 9 lipca 2015

Nowe paletki cieni My Secret Hot Colors



Zabawa kolorem trwa! My Secret co chwilę wprowadza na rynek nowe paletki. Te na lato 2015 szczególnie przypadły mi do gustu. Wszystko za sprawą ich wyrazistych kolorów i mocnej pigmentacji :) Do wyboru mamy zestawy cieni matowych bądź metalicznych.


PALETKI MATOWE

InfoPaleta matowych cieni w intensywnych kolorach, które wpisują się w najnowsze trendy na wybiegach.
Aksamitna i delikatna struktura ułatwia aplikację.
Cienie znakomicie przylegają do powieki, kryją już po pierwszej warstwie.
Cena: 12, 99 zł
Waga: 6 gram
Dostępność: Drogerie Natura


Paletka SHAKE COLORS

To zestaw 4 odcieni, które ja mam w zwyczaju nazywać neonowymi pastelami. Niby jasne, a jednak intensywne. Lekko "dają po oczach", ale to jeszcze nie typowe neony. Znajdziemy tu róż, fiolet i dwa odcienie zieleni: kanarkowy i miętowy.




Paletka: REVOLT AGAINST THE NUDE
To zestaw cieni o bardzo mocnych kolorach. Znalazły się tutaj: koralowa czerwień. soczysta pomarańcza, electric blue oraz intensywna mięta.







Paletki metaliczne
InfoPaleta perłowych i metalicznych cieni, które pozwolą stworzyć olśniewający i oryginalny makijaż.
Jedwabista i delikatna struktura ułatwia aplikację. Cienie znakomicie przylegają do powieki i zachowują trwałość przez długi czas.
Dostępne 2 kompozycje kolorystyczne: Dive into the ocean i Paradise Island.

Waga: 6 gram
Cena: 13,99 zł

Paletka PARADISE ISLAND
To zestaw mocno połyskujących, intensywnie metalicznych cieni. Znajdziemy tu zarówno jasne jak i ciemne kolory: morelowy, jasny błękit, magenta oraz fiolet.






Paletka DIVE INTO THE OCEAN

Zawiera 4 cienie, którymi można wykonać intensywny, ciemny makijaż wieczorowy.  Metaliczna, ciemna zieleń i granat niesamowicie iskrzą. Znajdziemy tu też prawie matowy, bardzo ciemny granat oraz metaliczny, jasny beż (idealny do rozświetlenia kącika czy pod łuk brwiowy).






16 komentarzy:

  1. Kolory mają zabójcze, tą pierwszą na pewno bym kupiła :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ulubione paletki, są genialne, te kolory i zaskakująca trwałość ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham te paletki i ich pigmentację!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jedną z nich i jestem bardzo zadowolona z jej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolory są świetne, ciekawa jestem jak będę wyglądać na oku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne paletki, zwłaszcza podoba mi się REVOLT AGAINST THE NUDE :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, szalone kolorki :) Paletka PARADISE ISLAND najbardziej przypadła mi do gustu, muszę się za nią rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam palety od MySecret mam 3 w swojej kolekcji:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie mieć w swojej kosmetyczce takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dive into the ocean tylko nadawała by się dla mnie, ale bardzo podobają mi się wszystkie, tylko w takich szalonych kolorkach nie jest mi do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie piękne, żywe kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW co za kolorki! sama chętnie zakupie gdy gdzieś spotkam ;) już zapomniałam że ta marka ma dobre cienie

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kolory Ja bym chciala paradise island

    OdpowiedzUsuń
  14. dwie ostatnie palety podobają mi się najbardziej, a właściwie cienie w nich.

    OdpowiedzUsuń