sobota, 25 lipca 2015

Maseczka wzmacniająca strukturę Gliss Kur Ultimate Oil Elixir



Info producenta: Maseczka wzmacniająca strukturę Ultimate Oil Elixir z odżywczym eliksirem oraz kompleksem z płynną keratyną zapewnia intensywną pielęgnację oraz zmniejsza liczbę łamiących się włosów.

Stosowanie: Wmasować 2-3 razy w tygodniu w wilgotne włosy i pozostawić na minutę.

Opakowanie: plastikowy słoik z zakrętką

Pojemność: 200 ml

Konsystencja: typowa dal masek

Barwa: beżowa ze złotymi drobinkami

Zapach: typowy dla większości produktów Gliss Kur



Moje wrażenie: Działa poprawnie, nawilża, wygładza, podnosi blask włosa, nie obciąża. Jednak nigdzie nie ma tu efektu wow. Nawet, gdy dłużej pozostawi się ją na włosach, efekty jej działania nie ulegają wzmocnieniu. Nie ma tu mowy o intensywnej pielęgnacji czy regeneracji. Nie mogę jej nazwać kiepskim produktem, ale daleko jej też do bycia świetnym. Zawiodła mnie też jej wydajność. Na cienkich włosach o długości niedostającej ramion wystarczyła na 8 użyć.  


8 komentarzy:

  1. właśnie szukam czegoś fajnego do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale wydaje się być ciekawa
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej maski nie miałam. Ogólnie nie lubie produktów z Gliss Kur,reklamy mają tylko dobre ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda ciekawie, bardzo lubię spray do włosów z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie zazwyczaj produkty glisskura działają tak samo. Niby coś robią ale zachwytu nie ma

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam odżywkę z tej serii i była świetna, ale widzę, że w maskę nie ma co pchać kasy ;)

    OdpowiedzUsuń