czwartek, 23 lipca 2015

Long-wearing liquid foundation Kobo Professional



Info: Trwały podkład nowej generacji, który zapewnia efekt gładkiej i pełnej naturalnego blasku cery. Innowacyjne pigmenty załamują, odbijają i rozpraszają światło, pozwalając ukryć niedoskonałości skóry, drobne zmarszczki i pory, gwarantując nieskazitelny makijaż w każdym świetle. Lekka, płynna konsystencja ułatwia aplikację podkładu. Silikonowe mikrosfery zapewniają bardzo dobre krycie, bez efektu maski. Zawiera nawilżającą alantoinę znaną z łagodzących właściwości,która chroni skórę przed wysuszającymi ją czynnikami zewnętrznymi.Beztłuszczowy. Bezzapachowy.
-          Adaptuje się do koloru skóry w 60 sekund
-          Gwarantuje korzystny makijaż w każdym świetle
-          Idealny również na lato

Pojemność: 30 ml

Cena: 24,99 zł

Dostępność: Drogerie Natura


W skład tej linii podkładów wchodzi 5 różnych odcieni. Gama kolorystyczna przeznaczona raczej do cieplejszych cer. Wyjątkiem jest tu jasny, żółtawy odcień Golden Vanilla. Dobierając właściwy nam kolor podkładu dobrze jest poświęcić mu więcej czasu.. Trzeba wziąć pod uwagę, że zaraz po wyciśnięciu z tubki mogą nam się wydać niezwykle ciemne, jednak podczas rozsmarowywania na skórze pigment jaśnieje. Warto też sprawdzić jak kolor wygląda po upływie czasu.


Podkłady zapakowane są w spłaszczone buteleczki wykonane z nieprzezroczystego plastiku. Wyposażone są w wygodną pompkę, dzięki której nie ma problemu z uzyskaniem odpowiadającej nam porcji czy z zużyciem całego produktu. 



Konsystencja fluidu jest płynna, lekka. Po wyciśnięciu podkładu jego odcień może wydawać się jakby niejednolity, ze względu na zastosowanie struktur rozświetlających (nie mylić z brokatem).  Taki rzadki podkład rozprowadza się na twarzy z łatwością.

Ładnie ujednolica kolor skóry, lekko tuszuje niedoskonałości i zmniejsza widoczność porów, ale nie jest to podkład o kamuflującym kryciu. Ciemne zmiany skórne mogą wymagać dodatkowo korektora. To z pewnością jest podkład, który nigdy nie stworzy "efektu maski". Daje jedwabiste wykończenie, przy którym skóra wygląda na świeżą i wypoczętą. Dobrze dobrany odcień będzie bardzo naturalnie się prezentował na skórze i nadawał się także do lekkiego, letniego makijażu.



201 PORCELAIN


202 BEIGE


203 GOLDEN VANILLA



204 TRUE BEIGE



205 CARAMEL



WYNIKI KONKURSU z Vita Liberata Polska

Maskę do twarzy wygrywa Pani o nicku na bloggerze 92ana. Czekam na maila z danymi adresowymi przez tydzień.


16 komentarzy:

  1. Kocham firmę kobo, mam dużo ich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem komu te odcienie miałyby pasować...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam jeszcze podkładów Kobo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie miałam żadnego podkładu kobo

    OdpowiedzUsuń
  5. ale dziwna kolorystyka ;o mam wrazxneie ze kazdy bylby dla mnei za ciemny ;o

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie najbardziej odpowiadałby odcień GOLDEN VANILLA. gratuluję zwyciężczyni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet ta porcelana wydaje się bardzo ciemna. :o Opakowania wyglądają bardzo ładnie, ale nic tu nie pasuje do mojego tonu.

    ~ Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze ksoemtyków Kobo, gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Produkt wydaje sie wart przetestowania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłsoiła się zwyciezczyni?

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie się cieszę, dziękuję! Już przesyłam adres na e-maila. :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie się cieszę, dziękuję! Już przesyłam adres na e-maila. :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. dla mnie podkłady Kobo są za ciemne... ale inne kosmetyki tej firmy są super :-)

    OdpowiedzUsuń