poniedziałek, 20 lipca 2015

Letnie lakiery My Secret



Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kolejną letnią limitkę ; tym razem od My Secret. To osiem lakierów inspirowanych kolorami lata. Znajdziemy tu odcienie niebieskiego, zieleni, żółci i różu. Pozbawione błyszczącego shimmera, soczyście nasycone kolorem.
Zapakowane są w typowe dla My Secret sześcienne buteleczki z szerokim pędzelkiem.


Info producenta: MY SECRET HOT COLORS NAIL POLISH edycja limitowana lato 2015
Nowoczesna, lekka formuła lakieru do paznokci
zapewnia jego równomierne rozprowadzenie
oraz zapobiega powstawaniu smug.

Cena: 6,99 zł
Pojemność: 10 ml
Dostępność: Drogerie Natura


244 LEMON




245 LIME




246 JUNGLE




247 COTTON CANDY




248 FUCHSIA





249 OCEAN BLUE

250 AQUA SHOCK




251 COBALT BLUE




26 komentarzy:

  1. Fuksja piękna jest i jedno zdziwienie bo jakbym nie przeczytala nazw to bym pomyślała ,ze zdjęcie z nr 250 to kobalt a tu aqua shock i ten podoba mi się bardziej od kobaltu tło secret nr 251

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być top secret Przepraszam za błąd Słownik mnie oszukał

      Usuń
  2. kolory są po prostu obłędne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorki są rewelacyjne, mają piękne krycie i kolor nie odróżnia się na paznokciu. Cena również przystępna jak na taką buteleczkę.
    Pozdrawiam !

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne kolory :) wszystkie bardzo przypadły mi do gustu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorki super ja mam żółty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne kolory, "żywe", w sam raz na lato. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne kolory <3 COTTON CANDY i LEMON najlepsze! :) Ten drugi idealny na lato :)

    Nie używałam lakierów tej firmy zrażona tym, że kolorówka się u mnie nie sprawdziła...

    Pozdrawiam ♥
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. Drugi i błękitny kolorek rewelacyjne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolorki :) Wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW! Ale kolorki cudowne ♥
    Zapisałam sobie trzy numerki i dzięki Tobie jutro ruszam na drobne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Same piękne kolorki :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie są cudowne! Chyba pomyliłaś zdjęcia z podpisami niebieskich odcieni - Cobalt blue jest ciemniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziłam i numery są poprawne :) Łatwo je pomylić, bo Aqua Shock wydaje się typowym kobaltem.

      Usuń
  13. piekne kolory! błękit, kobalt, koral i mieta <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej podobają mi się te niebieskie lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam lakiery które dobrze kryją, zawsze w sklepie to dla mnie loteria bo nie wszystkie się sprawdzają. Dzięki Tobie nie muszę eksperymentować-po prostu je kupię ;-) Fuksja i Jungle najpiekniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne są odcienie tych lakierów!

    OdpowiedzUsuń