piątek, 17 lipca 2015

Lakiery Sensique Art Nails


Chciałabym zaprezentować dziś limitowaną kolekcją lakierów Sensique Art Nails na lato 2015. Znalazło się w niej 8 radosnych kolorów - są tu zarówno pastele jak i bardziej soczyście owocowe odcienie. Niektóre z nich posiadają bardzo delikatny shimmer.




Pojemność: 7 ml

Cena: 5,99 zł

Dostępność: Drogerie Natura








Lakiery znajdują się w małych, zgrabnych, sześciennych buteleczkach z minimalną szatą graficzną. Pędzelek został osadzony na króciutki trzonku, co wpływa na lepszą precyzję malowania paznokci.
Jest on znacznie cieńszy niż w przypadku tradycyjnych lakierów, ale jeszcze nie tak wąski jak np. w  typowych lakierach do malowania zdobień. Można nim bez problemu nanieść lakier na całą płytkę bądź namalować kropki czy większe elementy.




Jakie lakiery wchodzą w skład kolekcji?



205 APRICOT JAM




206 BANANA COCTAIL




207 TOFEE CAKE



208 AVOCADO MOUSSE



209 LYCHEE JUICE




210  BERRY SHAKE




211 RASPBERRY SORBET



212 STRAWBERYRY JELLY







16 komentarzy:

  1. Fajne, teraz zafundowałabym sobie ten Tofee Cake :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory! Z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne kolorki, ale staram się nie kupować, chociaż chwilowo ;( nowych lakierów, bo już nie mam ich gdzie trzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kolory. Nie umiałabym wybrać jednego, więc prawdopodobnie kupiłabym wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory prezentują się rewelacyjnie! :) ale niestety lakiery tej firmy u mnie się nie sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  6. te delikatniejsze są najładniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio stawiam na czerwień, więc wpadł mi w oko ten ostatni.

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne kolory lakierów, z sensique miałam tylko krem pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  9. Numerek 212 i ten żółciutki wpadły mi w oko! :-)

    OdpowiedzUsuń