sobota, 4 lipca 2015

Kobo Professional Transparent Matt Powder


Info: Transparentny puder mocno matujący
Dzięki zawartości skrobi kukurydzianej doskonale pochłania nadmiar sebum, a skrobia ryżowa i mączka owsiana zapewnia idealne matowienie, jedwabistość oraz ułatwia aplikację.
Nie zmienia naturalnego odcienia cery. Dostępny odcień: 312 TRANSPARENT.

Waga: 9 gram

Cena: 19, 99 zł


Opakowanie to, jak w przypadku brązerów czy rozświetlaczy, wykonane jest z porządnego, grubego tworzywa; posiada przezroczyste wieczko. przez które można podejrzeć kolor produktu. Zarówno opakowanie jak i wkład z pudrem posiadają kwadratowy kształt. 


Puder jest mocno sprasowany i jedwabisty w dotyku. Raczej bezzapachowy. Jego barwa nie jest biała jak w przypadku większości pudrów o transparentnym wykończeniu.  Tu mamy do czynienia z mocno rozbielonym beżem.


Puder możemy użyć do utrwalenia zwykłego makijażu czy zagruntowania konturowania na mokro. Świetnie się sprawdza, gdy mamy problem ze zbyt ciemnym lub pomarańczowym podkładem - stonuje go i rozjaśni. Mat jaki nadaje skórze nie jest jednowymiarowy, wygląda gładko, nie nadaje efektu przepudrowania. A jak z trwałością? Przy mojej mieszanej cerze, po upływie 4 godzin, w sztucznym świetle zauważyłam, że sebum zaczyna lekko przebijać na nosie. Nie wymagało to natomiast jeszcze nałożenia kolejnej warstwy pudru, zrobiłam to po upływie następnych 2 godzin.


WYNIKI KONKURSU z Deja  vu

Zegarek wygrywa Pani Paulina Świątek. Gratuluje! Czekam na dane adresowe oraz adres e-mail przez tydzień.

Pozostałych zapraszam na kolejny konkurs z Deja vu --> KLIK



9 komentarzy:

  1. Lubię kosmetyki Kobo. Z pudrów od nich mam tylko brakujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Puder Kobo to zamiennik mojego ulubieńca Stay Matte od Rommel. Jeżeli nie ma dostępnego Stay Matte (co często się mi zdarza, bo ja zawsze opóźniona :p) to wtedy kupuję Kobo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobo warte zakupu Tez mam mieszana cerę

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdanie Kobo są warte zakupu, tanie i naprawdę dobrej jakości ♥.

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam producenta, ale puder wydaje się dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojaaaaa dziękuję ! <3 :* .... moja pierwsza wygrana w konkursie ! I to taka fajna ! jeszcze raz wielkie dzięki !

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś używałam pudru transparentnego... teraz już nie :-)

    OdpowiedzUsuń