czwartek, 25 czerwca 2015

Pędzel Zoeva 104 / BUFFER


Pędzel do pudru i podkładu Zoeva 104 Buffer jest przeznaczony nakładania oraz mieszania sypkich kosmetykówZapewnia także równomierną aplikację produktów płynnych i kremowych, takich jak podkład, korektor czy róż. Pozwala osiągnąć nieskazitelny makijaż i promienną cerę nawet mniej wprawnym rękom.



Pędzel do pudru i podkładu Zoeva 104 Buffer posiada syntetyczne włosie, które jest miękkie i delikatne dla skóry. Równo przycięta końcówka, dobrze wyprofilowana rękojeść i gruba, metalowa skuwka zapewniają pełną wygodę użytkowania.


Wymiary:
długość rączki - 11,7 cm
długość włosia - 3 cm
średnica włosia -  4 cm


Włosie pędzla jest mocno zbite, ale delikatne w dotyku. Dzięki stosunkowo dużemu rozmiarowi nie tworzy na skórze smug kosmetyku.  Pozwala uzyskać świetne krycie i jedwabiste wykończenie. Jest idealny  do prasowanych czy sypkich pudrów.  Gorzej się nim pracuje z płynnymi czy kremowymi  kosmetykami, które mocno go zapychają, wchodząc głęboko między włosie. Jest to ciężkie do wymycia i z pewnością skraca trwałość pędzla.


10 komentarzy:

  1. Uwielbiam właśnie takie duże pędzle! Ale faktycznie nie nadają się za bardzo do płynnych kosmetyków, bo ciężko domyć ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. do moich minerałków by sie przydał:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałby mi się taki ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jak juz to wole plynne pudry czyli dla mnie taki sie nie przyda

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny pędzel, ja mam z hakuro. uwielbiam efekt jedwabistego wykończenia

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny pędzel. Potrzebuję czegoś właśnie do pudru, może się skuszę na ten:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym do podkładu używała ;DDD

    OdpowiedzUsuń