wtorek, 16 czerwca 2015

Pędzel kabuki Barbara Hofmann


Pędzel kabuki od Barbary Hofmann kupiłam jakiś czas temu w niemieckim Douglasie za ok. 10 euro.  Spodobało mi się jego dość szorstkie włosie - podobne posiadały pędzle w sypkim podkładach mineralnych True Match L'oreal. Lubiłam je bardzo, więc po zużyciu opakowania zostawiałam sobie wieczko podkładu z wmontowanym pędzlem, który świetnie aplikował tego typu produkty. Po jakimś czasie stwierdziłam jednak, że wygodniejszym i trwalszym rozwiązaniem będzie kupno typowego pędzla kabuki.





Ten od Barbary Hofmann wykonany jest z naturalnego włosia kozy o barwie ciemno brązowej. Włosie to jest dość mocno zbite i szorstkawe.  Układa się w kulistą formę o średnicy ok. 6 cm. Osadzone jest na krótkiej rękojeści, wykonanej z mocnego plastiku.





Pędzel przeznaczony jest do nakładania produktów pudrowych. Ja używam go p[rzede wszystkim do podkładów mineralnych. Czasami  nakładam nim transparentny puder bądź kosmetyk brązujący na ciało. Pędzel jest dość szeroki, więc ciężko o zrobienie smugi. Nie nabiera nadmiaru pudru i nie gromadzi się zbytnio pomiędzy włosiem.





9 komentarzy:

  1. Nie miałam styczności z tym pędzlem. Moim ulubionym kabuki jest ten z Earthnicity :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie nakładałam czegokolwiek pędzlem kabuki :D W ogóle nie nakładałam pędzlami podkładów, ani pudrów...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam swoje z taniej strony i też jestem zadowolona szczerze mówiąc ;p
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nie miałam okazji używać takiego pędzla, moja kolekcja jest na razie zbyt uboga jeśli chodzi o pędzle ;)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzel pędzlem. Szminka jest mega.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam 80 pędzli i pędzelków.. ale kabuki żadnego :D Jakoś nie jestem przekonana.
    Dawno mnie tu nie było, super nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor szminki jest nieziemski:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię takim dużym kabuki aplikować transparentny puder sypki, a minerałki mniejszym kabuki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupilabym sobie taki i od razu ten puder brązujacy na cialo

    OdpowiedzUsuń