piątek, 5 czerwca 2015

Odżywka do paznokci Sensique Vitamin First Aid



Przeznaczona do pielęgnacji zniszczonych i kruchych paznokci. Zawarta w niej keratyna zapewnia ochronę i regenerację paznokcia poprzez wypełnienie powstałych w płytce ubytków. Obecność wapnia i mikroelementów zwiększa wytrzymałość płytki, zmniejszając jednocześnie jej łamliwość. Koktajl witamin C, E i F intensywnie pielęgnuje i odżywia przywracając im połysk i zdrowy blask.

Pojemność: 12 ml

Cena: 7,49 zł

Dostępność: Drogerie Natura




Odżywka ma dość gęstą, taką typowo lakierową konsystencję Z tego powodu może dość szybko gęstnieć. Mi to nie przeszkadzało, bo malowałam nią paznokcie co 1-2 dni, więc spokojnie udało mi się wykończyć ją prawie do dna. Przy poprzednim jej opakowaniu, stosowałam ją rzadziej i zgęstniała w połowie buteleczki. Zdecydowanie jest więc to odżywka dla tych co często malują paznokcie. Odżywka na paznokciu schnie 3- 5 minut. Nadaje mu połysk w delikatnym różowym kolorze. Myślę, że można by ją spokojnie zastosować do delikatnego frencza jako zdrowszy odpowiednik lakieru. Ja stosowałam ją zawsze pod lakier kolorowy. Jak podkładówka ładnie wyrównuje płytkę. U siebie nie zauważyłam jakiś szczególnych rezultatów stosowania oprócz utwardzenia płytki. Znajoma natomiast twierdzi, że ta odżywka mocno pobudziła jej wzrost paznokcia.


6 komentarzy:

  1. beznadziejna jest xD mi zniszczyla i oslabila panzokcie -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak znam siebie pomalowalabym dwa razy i zapomniala Ja mam z,kolei problem z tym ze moje sie rozdwajaja

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię odzywki SH, świetnie sprawdzają się przy rozdwajajacych paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim paznokciom przydałaby się jakaś kuracja. Nagle znowu zaczęły być bardziej kruche i delikatne :C

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie używałam, ale mnie bardzo ciekawi ta odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy jej nie miałam, ale zwrócę na nią uwagę przy kolejnych zakupach.

    OdpowiedzUsuń