czwartek, 18 czerwca 2015

Korektory My Secret



Antibacterial Cover Stick

Info: Korektor dla cery z problemami.
Wyrównuje koloryt, tuszuje niedoskonałości. Zapobiega powstawaniu i rozwojowi nowych zmian trądzikowych. Zawiera triclosan, witaminy E i A oraz olejek z drzewa herbacianego.

Waga: 2 gram
Cena: 10,99 zł

Camouflage Cover Stick
Info: Kremowy sztyft korygujący dla każdego rodzaju cery. Matowi i tuszuje przebarwienia oraz drobne niedoskonałości skóry.  Zawiera witaminy E i A.
Waga: 2 gram
Cena: 10,99 zł
Anti-redness Cover Stick
Info: Kremowy sztyft korygujący dla cery naczynkowej. Maskuje czerwone plamki i popękane naczynka. Zawiera witaminy E i A.
Waga: 2 gram
Cena: 10,99 zł

Wszystkie te korektory posiadają wspólną numerację Nr 1  (chłodny, jasny) oraz 2 (ciepły) to odcienie antybakteryjnych sztyftów, które oprócz tuszujących właściwości, posiadają również antytrądzikowe i pielęgnacyjne (dzięki zawartości triclosanu, witamin i olejków). 


Numer 3 to typowy korektor kamuflujący, odcieniem odpowiada nr 1 z korektorów antybakteryjnych.

Numer 4 to jasnozielony korektor przeciw zaczerwienieniom,

Korektory zamknięte są w wykręcanych, plastikowych opakowaniach. Należą do tych smuklejszych sztyftów. Są dość twarde -   gdybyśmy chciały nakładać korektor bezpośrednio na skórę, może to być przyczyną ślizgania się sztyftu i w efekcie mniejszego krycia. Najlepiej więc rozgrzać korektor na opuszku palca przed jego aplikacją. Wtedy dobrze się wklepuje. Do uzyskania pełnego i trwałego krycia najlepiej bezpośrednio po aplikacji bezpośrednio przypudrować korektor.

Najbardziej jestem zadowalona z zielonego korektora. Sztyft lepiej sobie radzi z punktowymi zaczerwienieniami niż korektor w płynie. Nie trzeba też w tym przypadku czekać aż przyschnie, tylko można od razu nałożyć na niego warstwę kamuflującego kosmetyku. Jego barwa to jasna, rozbielona zieleń - takie stonowanie sprawia, że neutralizuje czerwień a sam się nie odznacza sięnadmiernie po roztarciu na skórze.

17 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy ten zielony Gdyby nie twoja opinia to bym sie nie odwazyla .

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam te korektory, myślałam nad zakupem ale nie wzięłam i teraz żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam te korektory, myślałam nad zakupem ale nie wzięłam i teraz żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam te korektory, myślałam nad zakupem ale nie wzięłam i teraz żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe - przydałyby mi się :)
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje się, że cena jest adekwatna do produktu :))))
    pozdrawiam, www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. może skuszę się na ten dla cery naczynkowej...

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie zielony ♥.

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo fajnie jest mieć taki zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo dobra cena, skład atrakcyjny, więc każdy powinien nabyć takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wolę korektory w bardziej płynnej postaci.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawiłaś mnie tym zielonym, czasem zdarza mi się problem z zaczerwieniami..

    OdpowiedzUsuń
  13. Będę musiała się im przyjrzeć! :) Chociaż wolę korektory w takiej formie jak błyszczyki do ust.

    OdpowiedzUsuń