środa, 10 czerwca 2015

Kobo Professional Matt Bronzing & Contouring Powder nr 311 Nubian Desert




Info: Matowy, brązujący puder w kamieniu nadaje skórze odcień naturalnej, zdrowej opalenizny.
Idealny do kreowania „cienia” na twarzy.
Polecany do konturowania, modelowania twarzy i ciała.

Waga: 10 gram

Cena 19,99 zł


Pisałam już o jaśniejszym, nadającym bardzo naturalny efekt, brązerze nr 308, który bardzo polubiłam. Dzisiaj przyszła pora na ciemniejsze wybarwienie nr 311 - okazał się jeszcze lepszy :) Jest to produkt bardzo często polecany w internecie i porównywany do Bahama Mama.



Posiada on ciemny, chłodny odcień brązu z szarymi nutami. To typowy mat, pozbawiony jakichkolwiek błyszczących drobinek.  Jego chłodna i ciemna tonacja sprawia, że jest idealny do konturowania policzków.  Tuż po nałożeniu jego kolor może wydać się za ciemny, ale po roztarciu tworzy na twarzy złudzenie prawdziwego cienia, dzięki czemu jest idealnym produktem do wysmuklania.




Puder jest dość mocno sprasowany, nie kruszy się przy nabieraniu na pędzel. Wkład produkty jest kwadratowy o wymiarach 5,5 na 5,5 cm. Znajduje się w opakowaniu wykonanym z porządnego, grubego plastiku. Posiada transparentne wieczko na zawiasie.







22 komentarze:

  1. Znam ten puder brązujący i bardzo go lubię :) Piękna sesja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wygląda na twarzy. Świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny efekt robi ten brązer! <3 Bardzo mi się podoba, że jest taki matowy i nie ma w nim ani grama żadnych drobinek :)
    Super produkt! Muszę koniecznie zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt piekny a jaka ty sliczna bez makijazu Kobieto pozazdroscic super

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciągle przyglądam się wszystkim produktom do konturowania z KOBO i pewnie w końcu coś sobie sprawię, bo podobały mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pięknie potrafisz się malować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moją uwagę przykuły piękne zdjęcia! Bronzer z Kobo mam i także polecam jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzą mi się takie zdjęcia, jak te dwa ostatnie!!! <3
    Pozdrawiam i obserwuję, www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. słyszałam że kobo to bardzo fajna firma;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam nigdy o tej firmie ale fajnie że na nią wpadłam :) Ostatnie zdjęcia masz zjawiskowy makijaż, cudo!
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie; www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny bronzer. Daje ładny efekt. Sesji zazdroszczę, piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wykonturowana buzia. idealny odcień.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle się o nim naczytałam, że muszę go wypróbować ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest świetny mam go :)
    Cudne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny ten bronzer. Ja nie używam, ale może zacznę. :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz na tych zdjęciach i ciekawy ten bronzer

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię ten bronzer, mam go w odcieniu 308 Sahara Sand i tak myślę, że kupię też ten kolorek :-) ... Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię ten bronzer, mam go w odcieniu 308 Sahara Sand i tak myślę, że kupię też ten kolorek :-) ... Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię ten bronzer, mam go w odcieniu 308 Sahara Sand i tak myślę, że kupię też ten kolorek :-) ... Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię ten bronzer, mam go w odcieniu 308 Sahara Sand i tak myślę, że kupię też ten kolorek :-) ... Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń